کلهر: وزارت ورزش حامی فدراسیون همگانی و هیات‌های استانی برای تامین سلامت مردم است 

12:41 - 20 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۸۷۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
کلهر: وزارت ورزش حامی فدراسیون همگانی و هیات‌های استانی برای تامین سلامت مردم است 
معاون فرهنگی وزارت ورزش گفت: برای رویداد‌هایی که سلامت مردم ایران را تامین خواهد کرد، حامی و پشتیبان فدراسیون و هیات‌های همگانی کشور خواهیم بود.  

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، مجمع عمومی این فدراسیون صبح امروز شنبه با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، غلامرضا نوروزی نماینده کمیته ملی المپیک و هاشمی نماینده دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.  

سینا کلهر که به عنوان رئیس در این مجمع حضور داشت با آرزوی سلامتی برای وزیر ورزش و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد استان کرمان گفت: از مجموعه مدیران و مسئولان فدراسیون ورزش‌های همگانی به خاطر تلاش‌های صورت گرفته در سالجاری برای بهبود شرایط سلامت مردم قدردانی می‌کنم. هم مجموعه مدیریت فعلی و هم آقای دکتر ملایی و همکارانشان در که نیمه اول سال مسئولیت اداره فدراسیون را برعهده داشتند.  

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش ادامه داد: هدف ما این در وزارت ورزش و فدراسیون این است که بتوانیم به رفع کم تحرکی بین مردم و افزایش فعالیت‌های بدنی کمک کنیم و همه برنامه‌هایی هم که در نظر گرفته می‌شود در همین راستاست.  

وی با اشاره به اهمیت ورزش برای همه آحاد کشور ادامه داد: جامعه فعال و پویا جامعه‌ای است که مردم آن ورزش را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند تا از این راه سلامت روح و جسم حاصل شود و فعالیت‌های کشور به بهترین شکل ممکن انجام شود.  

سینا کلهر با اشاره به جداسازی برخی رشته‌ها از فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: اقداماتی که صورت گرفت کارشناسی بود و هدف ما بهتر شدن شرایط ورزش همگانی و تامین سلامت مردم بود.  

وی ادامه داد: در سال آینده به گونه‌ای برنامه ریزی خواهیم کرد که هر دو فدراسیون همگانی و آمادگی جسمانی دارای رشته‌ها و انجمن‌هایی باشند که درآمدزایی لازم را داشته باشند و این دو فدراسیون مشکلی در این زمینه نداشته باشند.  

کلهر با اشاره به برگزاری مسابقات مینی فوتبال محلات گفت: برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال مینی فوتبال می‌تواند فدراسیون همگانی را هم رده فدراسیون‌های قهرمانی بالا بیاورد چرا که بخش عمده‌ای از مردم درگیر این رویداد خواهند شد.

معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: می‌دانم که تامین هزینه برگزاری این مسابقات برای استان‌ها مشکل خواهد بود، اما روسای هیات‌ها اطمینان داشته باشند که ستاد برگزاری در وزارت ورزش آن‌ها را تنها نخواهد گذاشت و حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.  

سینا کلهر در پایان گفت: با صبر و تحمل و اجرای برنامه‌های ویژه ورزش همگانی به شرایط خوبی خواهیم رسید. همکاری با نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم شرایط را برای ورزش کردن مردم بهتر از قبل فراهم کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *