رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

شرافت: فدراسیون والیبال پاداش قهرمانی نداد/ هدف شهداب کسب سکوی جهانی است

8:45 - 20 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۷۰۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
شرافت: فدراسیون والیبال پاداش قهرمانی نداد/ هدف شهداب کسب سکوی جهانی است
مدیرعامل باشگاه شهداب یزد گفت: از شنیدن شایعات در مورد عدم تیمداری یا تغییر نام شهداب متعجبم.

امیر شرافت در گفت‌وگو با میزان، درباره دبل تیم شهداب یزد در قهرمانی در لیگ برتر والیبال باوجود نتایج ضعیف در اوایل دور مقدماتی، اظهار داشت: در ابتدا جا دارد دفاع از عنوان قهرمانی را که حاصل دسترنج و تلاش بیش از ۵۰ نفر در ۸ ماه بوده را به مردم خوب و ورزش‌دوست استان و شهر یزد تبریک بگویم. چنین افت و خیز‌هایی در ورزش حرفه‌ای و برای هر باشگاهی طبیعی است. پس از قهرمانی در فصل گذشته شاکله اصلی تیم شهداب یزد از هم پاشید و برخی از مهره‌های اصلی از جمع‌مان جدا شدند. از همین رو پیش‌بینی می‌کردیم که در ابتدای فصل نتایج باب میل‌مان را نگیریم.

وی افزود: با وجود این تغییرات موفق شدیم مهره‌های خوب و باکیفیتی جذب کنیم تا تیمی در حد و اندازه یک قهرمان راهی لیگ برتر کنیم. از سوی دیگر کادرفنی هم تغییر پیدا کرد و با این که تمرینات را زود شروع کرده بودیم، برای هماهنگی بازیکنان شاخص تیم زمان لازم بود که تقریبا از اواخر نیم فصل نخست به هماهنگی مطلوبی رسیدیم. 

مدیرعامل جوان باشگاه شهداب یزد در واکنش به پاداش فدراسیون برای تیم قهرمان، خاطرنشان کرد: هیچ جایزه‌ای به تیم قهرمان و بازیکنان‌مان از سوی فدراسیون والیبال داده نشده و فکر نمی‌کنم برنامه‌ای برای پرداخت پاداش به تیم قهرمان داشته باشند. با این وجود جدا از پاداش‌هایی که متمم قرارداد بازیکنان بوده، خودمان هم جوایزی برای بازیکنان و کادرفنی در نظر گرفته‌ایم.

شرافت درخصوص وضعیت کادرفنی شهداب یزد با وجود پیش رو بودن جام باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: با اینکه چند روز از قهرمانی‌مان می‌گذرد، اما در همین زمان کوتاه چند جلسه با تندروان داشته‌ایم که به روند صحبت‌ها دو طرف تمایل به ادامه همکاری دارند. با تندروان در مورد حضوری قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا صحبت کردم و باید تمرینات‌مان را به موقع شروع کنیم.

وی در پایان در واکنش به برخی حواشی درباره احتمال پایان تیمداری شهداب در فصول آتی لیگ برتر والیبال، گفت: اخیرا چند پیج و کانال مربوط به یزد هم در فضای مجازی به این مسائل و حتی تغییر نام تیم دامن زده بودند که واقعا خودم هم از شنیدن چنین شایعاتی متعجبم. برنامه بلند مدت و ۱۰ ساله برای باشگاه شهداب یزد داریم، اما به عنوان باشگاهی خصوصی به حمایت بیشتر مسئولان استان یزد و فدراسیون نیازمندیم. هدف‌گذاری ما پس از فتح جام باشگاه‌های آسیا کسب سکو در جام باشگاه‌های جهان است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *