رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لیگ قهرمانان اروپا| صعود بایرن و میلان در شب حسرت مسی، امباپه، نیمار و دوستان

2:35 - 18 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۵۵۶
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
لیگ قهرمانان اروپا| صعود بایرن و میلان در شب حسرت مسی، امباپه، نیمار و دوستان
هفته اول از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم‌های بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - در ادامه رقابت‌های هفته اول از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بایرن مونیخ و آث میلان با برتری مقابل پاری‌سن‌ژرمن و تاتنهام جواز حضور در مرحله بعد را کسب کردند.

در حساس‌ترین بازی این مرحله بایرن مونیخ که در دیدار رفت در پاریس با یک گل به پیروزی دست پیدا کرده بود در آلیانس آره نا میزبان پاری‌سن‌ژرمن که با ۲ گل میهمان خود را بدرقه کرد تا صعودی مقتدرانه به دور بعد داشته باشد.

بایرن مونیخ ابتدا در دقیقه ۵۲ توسط مولر به گل رسید که داور آن را آفساید اعلام کرد، اما‌ ۹ دقیقه بعد چوبو موتینگ باواریایی‌ها را پیش انداخت. گنابری در دقیقه ۸۸ گل دوم را وارد دروازه پاریسی‌ها کرد تا کار پاری سن ژرمن تمام شود و مسی، امباپه، نیمار و دوستان با حذف زودهنگام از این رقابت‌ها همچنان در حسرت جام بمانند.

در بازی همزمان در شمال لندن، تیم فوتبال تاتنهام پذیرای میلان بود که این بازی بدون گل تمام شد تا میلان به لطف برتری یک گله در بازی رفت جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را کسب کرد. تاتنهام از دقیقه ۷۸ این بازی با اخراج مدافعش کریستین رومرو ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده ادامه پیدا می‌کند که برنامه بازی‌های آن دور روز به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۲۳ اسفند

پورتو - اینتر

منچسترسیتی - لایپزیگ

چهارشنبه ۲۴ اسفند

رئال مادرید - لیورپول

ناپولی - اینتراخت فرانکفورت

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *