عوامل بچه زرنگ پایان ساخت فیلم را جشن گرفتند/ دورخیز انیمیشن سینمایی برای اکران

15:39 - 17 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۵۱۴
عوامل بچه زرنگ پایان ساخت فیلم را جشن گرفتند/ دورخیز انیمیشن سینمایی برای اکران
جعفری : انیمیشن در کل جهان یک کار جمعی و کمپانی محور است و مجموعه هنرپویا هم از ابتدا با همین رویکرد فعالیت کرده و آثارش را متعلق به همه عوامل خود می‌داند؛ بنابراین هر افتخاری هم کسب می‌شود، آن را هم جمعی می‌داند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی گروه هنر پویا، همزمان با شب نیمه شعبان عوامل انیمیشن سینمایی بچه زرنگ گرد هم آمدند و پایان ساخت این انیمیشن را پس از ۵ سال جشن گرفتند.

حامد جعفری تهیه کننده انیمیشن بچه‌زرنگ در این آیین خطاب به عوامل ساخت این اثر که به همراه خانواده‌هایشان در این مراسم حضور داشتند بیان کرد: این برنامه فرصتی است که بتوانیم از خانواده‌های همکارانمان تشکر کنیم، ما فرصت خداقوت به خود همکارانمان را کم و بیش در طول دوره ساخت بچه‌زرنگ داشتیم، اما این گردهمایی فرصتی را فراهم کرد که به همه عوامل و خانواده‌هایشان خداقوت بگوییم. ما یقین داریم که حمایت خانواده‌ها بوده است که این فرصت را ایجاد کرد تا بتوانیم در کنار هم و در یک تلاش شبانه روزی این اثر را پس از یک دوره طولانی و علی‌رغم همه مشکلات و موانعی که رخ داد، به پایان برسانیم.

وی همچنین با اشاره به آماده‌سازی نهایی اثر عنوان کرد: با اتمام فرایند ساخت و اندک اصلاحات باقی مانده، ما برنامه‌ریزی‌های خود را آغاز کردیم و این نوید را می‌دهم که به تدریج برای اکران عمومی در ماه‌های آینده آماده می‌شویم.

همچنین محمدجواد جنتی یکی از کارگردانان انیمیشن نیز در سخنانی بیان کرد: امیدوارم این راه را به همراه هم ادامه دهیم و این خانواده بزرگ همچنان منسجم و بزرگ در کنار هم بمانند و کار کنند.

وی اضافه کرد: انیمیشن در کل جهان یک کار جمعی و کمپانی محور است و مجموعه هنرپویا هم از ابتدا با همین رویکرد فعالیت کرده و آثارش را متعلق به همه عوامل خود می‌داند؛ بنابراین هر افتخاری هم کسب می‌شود، آن را هم جمعی می‌داند.

در پایان این مراسم که با جشن نیمه شعبان پیوند خورده و با اکران خصوصی انیمیشن برای خانواده‌های عوامل این اثر همراه بود، از دست اندرکاران ساخت بچه‌زرنگ تجلیل شد. این انیمیشن به تازگی پروانه نمایش خود را دریافت کرده و در تدارک نهایی برای اکران عمومی است. پویانمایی بچه زرنگ امسال در جشنواره فیلم فجر برای اولین بار به نمایش درآمد و علاوه بر کاندیداتوری در همه بخش‌های اصلی، سیمرغ بلورین بهترین فیلم پویانمایی جشنواره را نیز دریافت کرد.

انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویا است که تهیه‌کنندگی آن را حامد جعفری بر عهده داشته است.

گروه هنرپویا پیشتر نیز انیمیشن‌های سینمایی شاهزاده‌روم و فیلشاه را که پرمخاطب‌ترین انیمیشن‌های سینمای ایران بودند را در کارنامه خود داشته است.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *