۱۰۰ زندانی نیازمند در جشن ولادت امام زمان از زندان مرکزی مشهد آزاد شدند 

9:19 - 16 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۲۶۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۱۰۰ زندانی نیازمند در جشن ولادت امام زمان از زندان مرکزی مشهد آزاد شدند 
در پویش عید تا عید، از ولادت حضرت علی (ع) در ماه رجب تا ولادت امام زمان (عج) در نیمه شعبان ۳۰۰ نفر از محکومین زندان مرکزی مشهد آزاد شدند. 

خبرگزاری میزان -  با توجه به فرارسیدن اعیاد با برکت ماه رجب و شعبان در نتیجه تعامل و همکاری زندان مرکزی مشهد، ستاد دیه و حوزه مددکاری، ویژه برنامه عید تا عید در زندان مرکزی مشهد با برنامه ریزی جامع و تجمیع کلیه ظرفیت‌های موجود از ولادت حضرت علی (ع) در ۱۳ رجب تا ولادت امام زمان (عج) در نیمه شعبان اجرا شد. 

جانفدا مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی ضمن تایید این خبر گفت: در پویش عید تا عید ۳۰۰ زندانی حکم آزادی خود را دریافت کردند که از این تعداد ۱۰۰ نفر در جشن بزرگ ولادت، ولی عصر (عج) که درزندان مرکزی مشهد برگزار شد با بدرقه خدام حرم مطهر و زیر سایه پرچم بارگاه منور رضوی از زندان آزاد شدند. 

وی خاطرنشان کرد: در طرح عید تا عید زندان مرکزی مشهد ۷۰ نفر با اعمال ارفاقات قضایی، ۱۰۰ نفر با مشارکت ستاد دیه استان و ۱۳۰ نفر نیز با کمک خیرین و گذشت شکات از زندان آزاد شدند که برای آزادی زندانیان جرائم مالی ۴۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض توسط ستاد دیه و ۱۲ میلیارد ریال نیز توسط خیرین پرداخت شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *