گفت‌وگو|

وفور کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای؛ استقبال خوب مردم از طرح «فجر تا فطر»

8:44 - 16 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۲۴۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وفور کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای؛ استقبال خوب مردم از طرح «فجر تا فطر»
سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با طرح «فجر تا فطر» گفت: کالا‌های مورد نیاز مصرف‌کنندگان به وفور در فروشگاه‌های زنجیره‌ای وجود دارد و اجرای این طرح تا عید فطر ادامه‌دار خواهد بود.

خبرگزاری میزان _ طرح «فجر تا فطر» از ۱۲ بهمن توسط وزارت جهاد کشاورزی با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور برای تنظیم بازار و حمایت از مصرف‌کنندگان در حال اجرا شدن است و برپایی این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. 

 در این طرح ۳۴ قلم کالا که جزو کالا‌های اساسی و مصرفی مردم است، با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد عرضه می‌شود.

برنج، ماکارونی، شکر، روغن خوراکی، حبوبات، چای، گوشت گرم و منجمد قرمز، گوشت گرم و منجمد مرغ، تخم مرغ و سایر اقلام از جمله کالا‌های قابل عرضه در این طرح است. 

در همین راستا مسعود امراللهی، سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با اجرای طرح «فجر تا فطر» در گفت‌وگو با میزان گفت: با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان طرح «فجر تا فطر» بدون خلل در حال اجرا شدن است. 

وی تصریح کرد: استقبال مردم از این طرح بسیار خوب بوده و کالا‌ها به وفور در فروشگاه‌ها برای عرضه به مصرف‌کنندگان وجود دارد و مردم برای خرید با محدودیت رو‌به‌رو نخواهند بود. 

امراللهی همچنین به عرضه گوشت قرمز تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: گوشت قرمز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به صورت بسته‌بندی و در سازمان میادین به صورت لاشه در حال عرضه‌شدن است. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *