بازیکنان استقلال پس از شکست گل‌گهر چه گفتند؟

19:54 - 15 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۲۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
بازیکنان استقلال پس از شکست گل‌گهر چه گفتند؟
بازیکنان استقلال پس از پیروزی در هفته بیست و دوم لیگ برتر توضیحاتی دادند.

خبرگزاری میزان - بازیکنان استقلال پس از روزی دشوار مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام دادند که در زیر می‌خوانید.

*روزبه چشمی:

به هواداران تبریک می‌گویم و به بازیکنان خدا قوت می‌گویم که هر چه داشتند، گذاشتند و توانستیم برنده شویم. 

داور با شجاعت پنالتی گرفت و اگر همه داوران این‌گونه باشند که پنالتی‌های الکی نگیرند و آن خطایی که اتفاق افتاده را بگیرند، داوری ایران مشکلی نخواهد داشت. من صحنه را ندیدم، چون آن لحظه خودم روی زمین بودم، اما وقتی در رختکن صحنه را دیدم، کاملا از پشت رضا میرزایی را زدند و پنالتی درست بود. ما اگر قبل از این که گل بخوریم، موقعیت‌های خود را تبدیل به گل می‌کردیم شرایط به این شکل سخت نمی‌شد، اما خدا را شکر که پیروز شدیم و ۳ امتیاز را کسب کردیم.

فقط یک مورد را می‌خواستم بگویم که از میثاقی (مجری برنامه تلویزیونی فوتبال برتر) عذرخواهی می‌کنم، اما اگر قرار است صحنه داوری را نشان دهید، همه صحنه‌های یک بازی را به تصویر بکشید. در برنامه ایشان، کارشناسان معتقد بودند برخورد صورت گرفته، اما قایدی شبیه‌سازی کرده است. پس یعنی اگر داور این برخورد را پنالتی می‌گرفت، همه کارشناسان می‌گفتند پنالتی درست بوده است. هیچ مدافعی از قصد روی مهاجم خطای عمدی نمی‌کند و کار مهاجم این است که از فضایی که به او داده می‌شود استفاده کند. وقتی مدافع با خطا این فضا را از مهاجم می‌گیرد، پنالتی است و قایدی هم همین کار را کرد و با فضایی که مدافع حریف به او داد، توانست از او خطا بگیرد، اما متاسفانه آقای عرب براقی آن صحنه را ندید و کارشناسان هم نظر درستی ندادند.

*مهدی مهدی‌پور:

پیروزی امروز ما جزو بردهای ماندگار خواهد بود. هم به لحاظ جدول و هم به لحاظ بازی که تا دقیقه 90 یک بر صفر عقب بودیم و لی در پایان توانستیم این بازی را با برد عوض کنیم. خیل اتفاق مثبتی بود و این برد را به همه هواداران تبریک می گویم و امیدوارم بتوانیم قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم. 

جریان بازی در اختیار ما بود اما شرایط برای ما بسیار سخت بود و بازیکنان گل گهر پس از گلی که به ثمر رساندند به خوبی در دفاع ظاهر شدند. خداراشکر می‌کنم که توانستیم پیروز این میدان باشیم. به رضا میرزایی هم تبریک ویژه می‌گویم هم توانست گل بزند و هم یک پنالتی برای استقلال بگیرد. 

خدا را شکر مصدومیتم بر طرف شده است و شرایط بدنی من کمی دچار مشکل بود که به امید خدا این هفته تمرین می‌کنم و در بازی بعدی به میدان می‌روم.

*سیدحسین حسینی:

خدا را شکر توانستیم برد خوبی را به دست بیاوریم. با این فوتبالی که ما ارائه کردیم حق‌مان سه امتیاز بود و خدا را شکر به آن رسیدیم. جا دارد از هواداران‌مان تشکر کنم. آن‌ها تا دقیقه ۹۰ از تیم حمایت کردند و همین باعث شد به بازی برگردیم. هواداران هم فوتبال ما را می‌بینند و مسلماً راضی هستند. امیدوارم به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

در یک لحظه بچه‌ها حواس‌شان نبود، ولی خدا را شکر بازی را بردیم. اینکه به بازی برگشتیم مهم است. صحنه پنالتی هم صد درصد درست بود. بعضی تیم‌ها نیایند و بزرگش کنند و بگویند به نفع استقلال گرفته‌اند. صد درصد پنالتی درست بود. واقعاً متأسفم، داور هفته قبل ما، شش امتیاز از تیم‌مان گرفته است. او جام حذفی فصل قبل را هم از ما گرفت. چرا کسی در مورد این‌ها حرف نمی‌زند؟! الان قطعاً همین هفته می‌گویند پنالتی استقلال درست نبوده است، اما کسی در مورد شش امتیازی که گفتم و جام حذفی فصل قبل صحبت نمی‌کند. شاید زور باشگاه ما در برخی موارد کم است. محرومیت ساپینتو هم ادامه‌دار است، او معذرت‌خواهی کرد، ولی محرومیتش کم نشد.

بازیکنان و مربیان گل‌گهر سعی داشتند نظر داور را تغییر دهند و وظیفه من بود که آنجا بروم.

راجع به شانس قهرمانی؟ فعلاً زود است، ولی تا لحظه آخر می‌جنگیم تا ان‌شاءالله به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

*آرش رضاوند:

رضا میرزایی امروز توانایی واقعی خود را توانست به نمایش بگذارد.  

آن صحنه‌ای که اتفاق افتاد قطعاً پنالتی بود. فیلم بازی را هم دیدم. یک سری از کارشناسان در حق استقلال کم لطفی می‌کنند. در بازی مقابل نساجی، مدافع حریف پای خود را بالا آورده بود و گفتند قائدی تمارض کرد.

اگر نمی‌خواهید یک صحنه را ببینید ایرادی ندارد، اما این حرف‌ها را مطرح نکنید. صحنه امروز هم ۱۰۰ درصد پنالتی بود، ولی بازهم برخی از کارشناسان گفتند که این صحنه پنالتی نبود. امیدوارم کارشناسان کمی بیشتر دقت کنند.

*سعید مهری:

شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم. توانستیم در یک بازی سنگین به پیروزی برسیم و امیدوارم به این مسیر ادامه دهیم. هواداران خیلی نقش داشتند. دم همه آن‌ها گرم. وقتی یک گل خوردیم و عقب افتاده بودیم، باز هم ما را حمایت کردند.

صحنه پنالتی را دیدم، هم مچ پای رضا میرزایی را زدند و هم پشت زانو او را زدند. ۱۰۰ درصد پنالتی بود. درگیری‌ها در پایان بازی طبیعی است. وقتی در دقیقه ۹۵، پنالتی اعلام می‌شود، این اتفاق رخ می‌دهد. تیم حریف نیز تحت فشار بود.

خیالمان راحت است وقتی یامگا پشت توپ پنالتی ایستاده است. اگر همینطور ادامه دهیم، می‌توانیم قهرمان شویم.

*مهدی قائدی:

از خوشحالی هواداران شاد است. فقط خوشحالم که مردم با شادی از اینجا رفتند. رضا میرزایی هم گل کاشت. هم یک گل زد و هم پنالتی گرفت.

*عارف غلامی:

تیمی که می‌خواهد قهرمان شود از یک سری بازی‌های سخت باید اینطوری عبور کند. همیشه ما نباید از حریف پیش باشیم و بازی را ببریم، گاهی رخ می‌دهد از حریف عقب باشیم، اما شخصیت خودمان را نشان بدهیم و بازی را ببریم.

از دقیقه یک تا زمانی که سوت بازی پایان بازی را بزنند تلاش می‌کنیم که بازی را ببریم و اگر از حریف پیش هستیم، بازی را حفظ می‌کنیم و اگر عقب هستم نتیجه را جبران کنیم.

اعتراضات همیشه به داوری‌ها بوده و امکانات داوران کامل نیست. من حافظه خوبی دارم و سخت اتفاقات سال‌های گذشته از یادم می‌رود. ما به خاطر داوری پارسال یک جام (جام حذفی) را از دست دادیم. نه یک صحنه پنالتی و یا اتفاق ساده درون بازی باشد. امسال هم به شدت از داوری ضربه خوردیم و به درست شدن موضوعات امیدوار هستیم.

انتهای پیام/


اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
0
0
یه تشکر ویژه هم از داور می کردی که بازی رو براتون درآورد!!!
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *