همزمان با روز درختکاری؛

رئیس قوه قضاییه در اثنای برنامه‌های سفر استانی به اصفهان، یک اصله نهال میوه غرس کرد

13:21 - 15 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۰۹۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس قوه قضاییه در اثنای برنامه‌های سفر استانی به اصفهان، یک اصله نهال میوه غرس کرد
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: امیدواریم مسئولان و مردم در احیاء و نگهداری زمین‌ها، جنگل‌ها و مراتع و هرآنچه مرتبط با آب و خاک و زمین و درخت است اهتمام جدی داشته باشند

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در جریان سفر به استان اصفهان و در اثنای برنامه‌های این سفر، یک اصله نهال میوه غرس کرد.

رئیس قوه قضاییه پس از کاشت نهال در سخنانی با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و فضای سبز به عنوان قلب تپنده زیستگاه‌های بشری، اظهار کرد: احیاء، نگهداری و بهبود طبیعت و محیط زیست، یکی از ارزش‌های اسلامی است.

رئیس قوه قضاییه افزود: کسانی که زمین را احیاء، سبز و بانشاط می‌کنند نزد خداوند متعال انسان‌هایی دارای ارزش و ارج می‌باشند.

رئیس عدلیه گفت: حفظ و صیانت از محیط زیست و طبیعت و تلاش برای بهبود آن، یک امر همیشگی و مستمر می‌باشد و به مقطع زمانی خاصی محدود نمی‌شود، اما امروز با توجه به نوع فعالیت‌های بشر، نیاز آحاد مردم به هوای پاک بیشتر شده است، لذا کاشت درخت و نگهداری از طبیعت و سبز کردن محیط زیست، وظیفه و مسئولیتی است که ضرورت توجه به آن مضاعف شده و این امر هم می‌تواند در نشاط مردم و ایجاد هوای پاک، موثر باشد و هم برای نسل آینده زندگی بهتری را نوید ببخشد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پایان گفت: امیدواریم مسئولان و مردم در احیاء و نگهداری زمین‌ها، جنگل‌ها و مراتع و هرآنچه مرتبط با آب و خاک و زمین و درخت است اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *