سفر استانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به استان اصفهان

11:35 - 15 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۰۵۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
سفر استانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به استان اصفهان
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه و مسئولان عالی قضایی به استان اصفهان سفر کرد.

خبرگزاری میزان - معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه و مسئولان عالی قضایی به استان اصفهان سفر کرد.

دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان، تولیدکنندگان و صنعت گران و همچنین دیدار با اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه حل اختلاف و صلح و سازش، حضور در نشست شورای اداری و همچنین بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع این مشکلات از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سفر استانی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه و هئیت همراه است.

ادای احترام معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به شهدای امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان برخوار اصفهان

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه صبح امروز پس از ورود به شهرستان برخوار راهی گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) این شهرستان شد و به ساحت مقدس آن امامزاده و مقام والای شهدای آن گلزار ادای احترام کرد.

در ادامه شرکت در جلسه شورای تامین شهرستان برخوار و دیدار با کارکنان قضایی و اداری دادگستری این شهرستان و همچنین دیدار با کارکنان شورای حل اختلاف شهرستان برخوار بخشی از دیگر برنامه‌های  محمدباقر الفت در جریان این سفر استانی است.

 

دیدار معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با کارکنان شعب دادسرا و دادگاه شهرستان برخوار اصفهان

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به همراه محمدحسین آقایی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان اصفهان با حضور در دادگستری شهرستان برخوار اصفهان ضمن دیدار با کارکنان شعب دادسرا و دادگاه این شهرستان از واحدهای مختلف دادگستری برخوار بازدید کرد.

در ادامه شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و دیدار با کارکنان قضایی و اداری دادگستری این شهرستان و همچنین دیدار با کارکنان شورای حل اختلاف شهرستان شاهین شهر بخشی از دیگر برنامه های  محمدباقر الفت در جریان این سفر استانی است.

ادای احترام معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به شهدای والا مقام شهرستان شاهین شهر اصفهان

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه  پس از ورود به شهرستان شاهین شهر راهی گلزار شهدای این شهرستان شد و به مقام والای شهدای آن گلزار ادای احترام کرد.

در ادامه شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و دیدار با کارکنان قضایی و اداری دادگستری این شهرستان و همچنین دیدار با کارکنان شورای حل اختلاف شهرستان شاهین شهر بخشی از دیگر برنامه های دکتر محمدباقر الفت در جریان این سفر استانی است.

دیدار معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با جمعی از کارکنان دادگستری شهرستان شاهین شهر اصفهان

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در جریان سفر رئیس محترم قوه قضاییه و مسئولان عالی قضایی به استان اصفهان با جمعی از کارکنان قضایی و اداری دادگستری شهرستان شاهین شهر و کارکنان شورای حل اختلاف این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

بررسی مسائل و مشکلات کارکنان و گفتگو و طرح نقطه نظرات جمعی از نمایندگان دادگستری این استان و ارائه راهکارها از اهم محورهای این نشست و بخشی از برنامه‌های این دیدار بود.

 

گفتنی است، رئیس قوه قضاییه در هجدهمین سفر استانی (از زمان تصدی ریاست دستگاه قضا) در صدر هیئت عالی قضائی به استان اصفهان سفر کرد.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *