ربیعی: به راحتی از بی‌انضباطی نمی‌گذرم/ تمدید قرارداد با مس؟ اجازه بدهید زمان بگذرد

20:22 - 14 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۹۶۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ربیعی: به راحتی از بی‌انضباطی نمی‌گذرم/ تمدید قرارداد با مس؟ اجازه بدهید زمان بگذرد
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: اگر نیمی از اشتباهات داوری علیه ما رخ نمی‌داد اکنون جای بهتری در جدول داشتیم، اما به هر حال این اشتباهات رخ داده است.

خبرگزاری میزان - محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان پس از پیروزی ۴ بر صفر تیمش برابر نفت آبادان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*به تیم نفت آبادان و تیم خودمان خسته نباشید می‌گویم. قبل از این دیدار ۵-۶ بازی نفت آبادان را دیدم و تیم بسیار خوب و با اصالتی است. برای این تیم خوب در ادامه راه آرزوی توفیق و موفقیت دارم.

*طبق برنامه‌ریزی می‌خواستیم ۱۵ دقیقه اول را پرفشار شروع کنیم تا از این طریق به گل برسیم. این اتفاق هم رخ داد. بازی رو به جلوی خوبی داشتیم و موقعیت‌های فراوانی ایجاد کردیم. یک تا دو موقعیت هم به حریف دادیم، اما در نهایت ریتم دلخواه ما در بازی رخ داد.

*این پیروزی را با تمام وجودم به مردم نجیب و دوست داشتنی رفسنجان تقدیم می‌کنم. از هواداران و لیدر‌های خوب باشگاه که بدون هیچگونه چشم‌داشتی با تمام وجود زحمت می‌کشند تقدیر و تشکر دارم. به کل تیم مس رفسنجان نیز خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم بتوانیم این روند را به همین صورت ادامه بدهیم.

*ادامه همکاری با مس رفسنجان؟ خدا می‌داند چقدر مردم رفسنجان را دوست دارم. چهار سال از دوران کاری طلایی من در این شهر بوده است. آرزو‌های بزرگی را برای رفسنجان دنبال می‌کردم و اطمینان دارم این اتفاق می‌افتد. اجازه بدهید زمان بگذرد تا در این خصوص صحبت کنم. در حال حاضر تمام تمرکز من روی هشت بازی باقی مانده است. خودمان را به رقابت نزدیک کرده‌ایم.

*اگر نیمی از اشتباهات داوری علیه ما رخ نمی‌داد اکنون جای بهتری در جدول داشتیم. به هر حال این اشتباهات رخ داده و با همه سختی‌ها و مواردی که امسال همگی به آن واقف هستید ادامه می دهیم. تمام این بچه‌ها با جان و دل و محبت و عشق خوبی که بین ما برقرار است کارشان را دنبال می‌کنند.

*مس تیم خوبی است و فوتبال خوبی هم بازی می‌کند. امیدوارم بتوانیم در دیدار‌های باقی مانده نیز این عملکرد خوب را ادامه بدهیم. خادم مردم رفسنجان هستم و مردم این شهر را دوست دارم. با افتخار چهار سال شهروند افتخاری این شهر شده‌ام و بسیار عاشق رفسنجان هستم. در مورد آینده باید در آینده صحبت کرد و تصمیم گرفت. نظرات خود را گفته‌ام، ولی اکنون اجازه بدهید تمرکز ما روی بازی‌های باقی‌مانده باشد.

*سید علی قضاوت قضاوت خیلی خوبی داشت و صحنه‌های پنالتی که خیلی واضح بود. به نظر سرمربی تیم مقابل احترام می‌گذارم، اما سید علی جزء داوران باسابقه داوری است و دربی را هم قضاوت کردند و در مورد داوری چیزی ندیده‌ام.

*پنالتی دوم و گل چهارم را تشخیص دادم مهرداد رضایی که کاپیتان تیم بود تصمیم بگیرد توپ را به چه کسی بدهد، اما چنین مسائلی در تیم نداریم. اگر چنین باشد جزء مربیانی نیستم که راحت از این مسائل رد شوم، اما با این حال چنین مسئله‌ای ندیدم و بعید می‌دانم میثم تیموری چنین کاری را کرده باشد، چون از نظر شخصیتی هم چنین بازیکنی نیست.

*قائم اسلامی‌خواه هم پس از مدت‌ها امروز در زمین بازی قرار گرفت و بچه‌ها تشخیص دادند که پنالتی را قائم بزند. در سالی که اولین حضورمان در لیگ برتر هم بود همان موقع جزء دو پنالتی‌زن اول تیم بود و حالا هم بچه‌ها دوست داشتند حضورش را پس از مدت‌ها با پنالتی که گل می‌کند انرژی به او بدهند. در تیم ما همه به هم وابسته و متحد هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *