رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اکتشافات جدید در معادن کشور، زمینه‌ساز تحول اقتصادی است

15:38 - 14 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۹۱۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
اکتشافات جدید در معادن کشور، زمینه‌ساز تحول اقتصادی است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اکتشافات جدید در معادن کشور می‌تواند علاوه بر اشتغال‌آفرینی برای جوانان به رونق تولید و صادرات نیز منجر شود.

خبرگزاری میزان _ صولت مرتضوی در آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری «اکتشاف، استخراج و فرآوری کانسنگ مواد پرتوزا و عناصر همراه» گفت: بهره‌مندی از ظرفیت‌های معدنی ایران اسلامی در سال‌های اخیر مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است.

وی با بیان اینکه ایران در حوزه معادن، جزو کشور‌های سرآمد دنیاست، افزود: دستیابی دانشمندان جوان کشور به تکنولوژی ژئوفیزیک هوابرد، امیدآفرین و نویدبخش آینده درخشان این حوزه است.

مرتضوی به اثرگذاری حوزه معادن در تقویت اقتصاد ملّی اشاره کرد و گفت: اکتشافات جدید در کشور می‌تواند علاوه بر اشتغال‌آفرینی برای جوانان به رونق تولید و صادرات نیز منجر شود.

به گزرش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وی دستیابی به اهداف تعریف‌شده در حوزه صنایع مادر، تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور و ایجاد و توسعه فرصت‌های شغلی جدید با رویکرد منطقه‌ای و بومی را از اهداف تفاهم‌نامه فی‌مابین شرکت مهندسی اکتشاف و استخراج کانی‌های نوین پارس (اسکام) به‌عنوان نماینده سازمان انرژی اتمی و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *