افزایش زمان فعالیت میادین میوه و تره بار در روز‌های پایانی سال/ قیمت مرغ در میادین میوه و تره بار شهر تهران

14:28 - 13 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۶۹۷
افزایش زمان فعالیت میادین میوه و تره بار در روز‌های پایانی سال/ قیمت مرغ در میادین میوه و تره بار شهر تهران
ساعت کار میادین و بازار‌های میوه و تره بار در ایام پایانی سال و به منظور خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان افزایش می‌یابد.

خبرگزاری میزان - روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: تمامی میدان و بازار‌های میوه و تره بار از روز پنجشنبه ۲۵ اسفند تا روز یکشنبه ۲۸ اسفند، از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه شب به صورت یک‌سره باز هستند و روز دو‌شنبه ۲۹ اسفند نیز میادین و بازار‌ها از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۸ شب، مشغول به کار خواهند بود.

براساس این اطلاعیه، علاوه بر حذف زمان تعطیلی یک ساعت و نیمه بین روز، میادین و بازار‌های میوه و تره بار نیم ساعت زودتر و از ساعت ۷ و ۳۰ صبح شروع به کار کرده و یک ساعت و نیم دیرتر و در ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه شب به کار خود پایان می‌دهند.

گفتنی است، بر اساس این اطلاعیه و با هدف خدمات‌رسانی حداکثری به شهروندان و جلب و کسب رضایت ایشان، ضمن تقویت نیروی انسانی و افزایش تعداد کارکنان و کارگران میادین و بازار‌های میوه و تره بار، نظارت بر فعالیت این مراکز و کیفیت و قیمت محصولات آن‌ها افزوده می‌شود.

قیمت مرغ در میادین میوه و تره بار شهر تهران اعلام شد

همچنین به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران؛ هم اکنون مرغ با قیمت ۶۱ هزار و ۹۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود 

گفتنی است در حال حاضر قیمت مرغ در میادین میوه و تره بار با اختلاف ۶ درصد پایین‌تر از خرده فروشی‌های سطح شهر عرضه می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *