رقابت‌های بین المللی کشتی بلغارستان| دادخواه و الغوثی به نیمه نهایی رسیدند

16:21 - 12 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۵۴۲
رقابت‌های بین المللی کشتی بلغارستان| دادخواه و الغوثی به نیمه نهایی رسیدند
۲‌ نماینده کشورمان به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات ۳ وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان راه یافتند.

خبرگزاری میزان - مسابقات سه وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از ظهر امروز (جمعه) در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن ۵۷ کیلوگرم مهدی رحیمی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ایوایلو تیسوف از بلغارستان را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بشیر علیلی از مقدونیه با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرعلی فریدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل کوتارو کیوکا از ژاپن با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم عرفان الهی در دور اول مقابل اوتاری باگوری از گرجستان با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

کشتی فرنگی:

در وزن ۸۷ کیلوگرم سعید کریمی زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۱ سیمون سیمونوویچ از لهستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب بشیر آزارا از الجزایر شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم وحید دادخواه در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر آنستیس زاریفس از یونان را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اوزور ژوژوپبکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف فیلیکس بالدوف از نروژ می‌رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم مرتضی الغوثی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۱ شیون اوباتا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۳ بر ۱ حسین علیشاهی از سوئیس را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با مارین مارینوف از بلغارستان کشتی می‌گیرد.

رقابت‌های نیمه نهایی اوزان فوق امشب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *