رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عرضه ۲ میلیارد دلار حواله ارزی در مرکز مبادله ارز و طلای ایران

22:31 - 09 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۱۸۰
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
عرضه ۲ میلیارد دلار حواله ارزی در مرکز مبادله ارز و طلای ایران
مدیر تالار ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلا گفت: از زمان راه اندازی مرکز مبادله ارز و طلای ایران بیش از ۲ میلیارد دلار به صورت حواله ارزی عرضه شده که از این میزان ۱ میلیارد و ۴۷۴ میلیون دلار معامله شده است.

خبرگزاری میزان_توکلی، مدیر تالار ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلا در ارتباط با بخش خبر ۲۱ اظهار داشت: نرخ حواله که امروز در مرکز مبادله کشف شد ۳۷ هزار و ۶۸۰ تومان بود که نرخ اسکناس بر این مبنا ۴۳ هزار و ۳۳۰ تومان تعیین شد و تالار ارز خدماتی با همین نرخ به تمام نیاز‌هایی که در سرفصل‌های مصوب مجموعه قوانین ارزی مراجعه شد، پاسخ داد.

وی با بیان اینکه امروز عددی در حدود ۱۲۱ میلیون دلار، عرضه ارز در تالار حواله بوده است، افزود: از ابتدای بازگشایی مرکز مبادله ارز ایران و تالار حواله، در مجموع بیش از ۲ میلیارد دلار به صورت حواله در این مرکز و‌سامانه نیما عرضه شده که از این میزان ۱ میلیارد و ۴۷۴ میلیون دلار معامله شده است.

توکلی ادامه داد: در تالار حواله مرکز مبادله، ۸۴۰ میلیون دلار عرضه انجام شده که از این میان فقط ۶۹۰ میلیون دلار تقاضا وجود داشته که مورد معامله قرار گرفته است.

مدیر تالار ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلا درباره ارز حوزه خدماتی نیز بیان داشت: در سر فصل مسافری، روز گذشته ۶۰۰ هزار دلار به مسافران ارز تخصیص داده شد و امروز هم تقریبا در حدود ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار به حدود ۲ هزار مسافر در کل کشور ارز تخصیص داده ایم.

وی تصریح کرد: از زمانی که تالار حواله و تالار ارز خدماتی آغاز به کار کرده است، اطمینان بخشی در تخصیص ارز به نیازمندان واقعی ارز بیشتر شده و موجب شد تا التهاب در تالار حواله کاسته شود و ما امروز شاهد یک فضای بسیار آرام در تالار حواله بودیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: ارز

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *