رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایران تنها کشور مورد تقدیر صلیب سرخ جهانی در زلزله ترکیه بود / پلیس برای کاهش تلفات احتمالی در چهارشنبه آخر سال تلاش کند

9:35 - 09 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۰۱۲
ایران تنها کشور مورد تقدیر صلیب سرخ جهانی در زلزله ترکیه بود / پلیس برای کاهش تلفات احتمالی در چهارشنبه آخر سال تلاش کند
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در بحث زلزله ترکیه، ۱۰۰ کشور در ترکیه حاضر شدند، اما تنها کشوری که مورد تقدیر صلیب سرخ جهانی قرار گرفت، جمهوری اسلامی ایران بود.

خبرگزاری میزان - پیرحسین کولیوند در هفدهمین همایش سراسری مدیران و روسای پلیس راهور فراجا گفت: در بحث خدمات دهی به مردم در جاده‌ها، همه جهادگر هستیم و به این جهاد افتخار می‌کنیم و تا جایی که بتوانیم در این مسیر خدمت خواهیم کرد

وی با بیان اینکه نباید حسرت کار از دست رفته را بخوریم، باید فعال باشیم گفت: مکلف هستیم شرایط را ایمن و فضا را مدیریت کنیم تا در بحث تلفات روند کاهشی داشته باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در بحث زلزله ترکیه، ۱۰۰ کشور در ترکیه حاضر شدند، اما تنها کشوری که مورد تقدیر صلیب سرخ جهانی قرار گرفت، جمهوری اسلامی ایران بود.

کولیوند اظهار کرد: در ادامه ایام، جشن نیمه شعبان، چهارشنبه آخر سال و نوروز را در پیش داریم، از پلیس تقاضا دارم با انجام اقدامات لازم در کاهش تلفات احتمالی در چهارشنبه آخر سال، تلاش کند.

وی افزود: به این مهم رسیدیم که ۶۰ درصد حوادث در ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌ها است، پس باید در این رابطه اقدامات لازم صورت گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر در نوروز ۱۴۰۲ با تمام توان خود در خدمت مردم خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *