اجرای طرح ویژه، هدفمند و قاطع دستگاه قضایی برای برخورد با سارقان/ اجازه نخواهیم داد سارقان به امنیت جامعه خدشه وارد کنند

17:00 - 04 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۰۲۵۹
اجرای طرح ویژه، هدفمند و قاطع دستگاه قضایی برای برخورد با سارقان/ اجازه نخواهیم داد سارقان به امنیت جامعه خدشه وارد کنند
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اجرای طرح ویژه، هدفمند و قاطع دستگاه قضایی برای برخورد با سارقان، تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد سارقان به امنیت جامعه خدشه وارد کنند.



خبرگزاری میزان - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از برخورد قاطع دستگاه قضایی با سارقان خبر داد و گفت: اقدام قاطعانه در برخورد با سرقت و جرایم مرتبط با آن در قالب یک کمیته مشترک قضایی و انتظامی به شکلی هدفمند در استان کرمان دنبال می‌شود و برخورد با عاملان این جرایم نیز قانونی، قاطع  و عبرت آموز خواهد بود.

مهدی بخشی در تشریح این خبر افزود: با توجه به اینکه بروز سرقت در جامعه، امنیت اجتماعی و روانی مردم را خدشه دار می‌کند، لازم است که برخورد قاطع قانونی با جرایم این حوزه انجام شود.

وی با اشاره به تعیین قضات و شعب ویژه رسیدگی به جرائم مرتبط با سرقت، عنوان کرد: براساس تعاملات انجام شده، نیروی انتظامی بستر امنیتی لازم را به نحوی چشمگیر برای مقابله با سرقت ایجاد کرده است و دستگاه قضایی نیز پشتیبانی‌های قضایی لازم در این حوزه را در دستور کار دارد تا بر مبنای تعاملات موجود، ضریب ارتقای امنیت افزایش یابد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن بیان این مطلب که کار آسیب شناسی دلایل بروز سرقت و جرایم مرتبط با آن از جمله مالخری و ... نیز در دست انجام است، تاکید کرد: در دستگاه قضایی اجازه نخواهیم داد سارقان، امنیت جامعه را خدشه دار کنند.

بخشی یادآور شد: دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی، رویکرد قاطعانه‌ای برای برخورد با مخلان امنیت روانی مردم دارد و این مهم مورد تاکید ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور نیز قرار دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *