آماده باش 160 تیم امدادی هلال‌احمر تهران در راهپیمایی 22 بهمن

15:05 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۷۵۱۹
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران به تشریح برنامه‌های هلال احمر برای ارائه خدمات امدادی و درمانی در راهپیمایی 22 بهمن در تهران پرداخت.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران درباره برنامه ریزی‌های این جمعیت برای ارائه خدمات امدادی در راهپیمایی 22 بهمن گفت: بر اساس هماهنگی‌هایی که از ماه‌ها قبل برای پوشش امدادی 22 بهمن انجام شده، اقدام به برپایی 30 پایگاه امداد و نجات و پشتیبانی با حضور 730 نیروی انسانی اعم از نجات گر و امدادگر و 80 دستگاه آمبولانس که مجموعا 160 تیم امدادی را تشکیل می دهد، نسبت به پوشش امدادی مراسم اقدام می‌کنیم. 

فتحی در ادامه بیان کرد: در این راهپیمایی یک پایگاه فرهنگی هم برپا خواهد شد و نسبت به ارائه مطالب آموزشی و مباحث فرهنگی در طی مراسم اقدام خواهیم کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در ادامه تشریح کرد: محلی برای استراحت سالمندان در مسیر راهپیمایی، ایجاد چادرهایی برای اقامه نماز برپا و 2 پایگاه درمانی هم در طول مسیر با حضور پزشکان و کادر دارو و درمان در میدان انقلاب و میدان آزادی ایجاد خواهد شد تا  به درمان سرپایی مردم بپردازند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *