ماتا: نمی‌دانم عنایتی کدام بازی را دیده/موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم

18:11 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۷۲۸۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و لایق این بودیم که با چند گل نیمه اول را پشت سر بگذاریم.

خبرگزاری میزان – روی ماتا در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*با این پیروزی خیلی خوشحالیم. 3 امتیاز بازی را که هدفمان بود گرفتیم. همانطور که دیروز صحبت کردیم، می‌دانستیم بازی سختی در پیش رو داریم ولی تیم ما خیلی خوب از همان دقیقه اول محکم شروع کرد و یک هیچ بازی را جلو افتادیم. بعد هم سه، چهار فرصت داشتیم که گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.

*ما موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و لایق این بودیم که با چند گل نیمه اول را پشت سر بگذاریم. در نیمه دوم تیم نفت سعی کرد فشار بیاورد و بازی را مساوی کند ولی کیفیت ما بهتر بود. طبیعتا گل‌های زیادی می‌زدیم. بازی راحتی نبود. نفت در دو بازی آخرش گل نخورده بود. تیم ما با ذهنیت خوب و با تمرکز بالایی به میدان رفت. از این که 3 امتیاز را کسب کردیم، خوشحالیم.

*انتقادات از مهری و رضاوند در گذشته؟

نمی‌دانم چرا هواداران با این دو بازیکن مشکل داشتند ولی ما همیشه کیفیت بالایی از آن‌ها دیدیم. ما نمی‌توانیم راجع به گذشته صحبت کنیم چون ما نبودیم ولی فکر می‌کنم هواداران با آن‌ها منصف نبودند چرا که هم کیفیت بالایی از خود نشان می‌دهند و هم خودشان را به سطح تیم رسانده‌اند. آن‌ها به تیم کمک می‌کنند. همچنان که امروز هم اتفاق افتاد. وقتی تماشاگران به این دو بازیکن اعتماد به نفس می‌دهند، مسلما آن‌ها خودشان را به سطح بالاتری می‌رسانند.

*خرید بازیکن خارجی یا کاوه؟ قبلا راجع به این موضوع صحبت کرده‌ایم. ما نمی‌خواهیم بازیکن بخریم که فقط بگوییم بازیکن آوردیم. دیروز هم گفتم و چیزی نسبت به دیروز تغییر نکرده است.

*مصدومیت علیرضا رضایی؟ او در آخر نیمه اول مصدوم شد ولی با تیم بود. او مهارهای خوبی در نیمه نخست داشت که باید وضعیت او را بررسی کنیم.

*ادعای عنایتی مبنی بر بیشتر بودن موقعیت‌های نفت؟

من نمی‌دانم او کدام بازی را نگاه کرده‌اند. من به نظر او احترام می‌گذارم ولی واقعیت این است که ما ۱۳ موقعیت داشتیم و نفت در مجموع ۵ موقعیت. پس موقعیت‌های ما بیشتر بود.

وضعیت حسینی؟ می‌بینیم که این هفته چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *