عفو اخیر سبب بازگشت فریب‌خوردگان به آغوش جامعه می‌شود

12:18 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۷۰۶۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
سمیه اسلامی ضمن ابراز خوشنودی از عفو بزرگ رهبری به رافت اسلامی نظام در برخورد با افرادی که از روی غفلت با دشمن همراه شده بودند، اشاره کرد.

سمیه اسلامی نویسنده زن انقلابی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان در مورد عفو مجازات متهمان و محکومین حوادث اخیر گفت: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود با  تاکید ویژه بر تفکیک متهمان، افرادی را که با غفلت با اغتشاشگران همراه شدند، از دشمنان سوا دانستند. عفو بزرگ رهبری را می توان نقطه عطفی در تصمیم‌سازی‌های مهم کشور به حساب آورد و  پیگیری این روند توسط  رئیس قوه قضاییه، با توجه به شاخص‌های معین، حرکتی ارزشمند است.

وی افزود: کسانی که نیت و قصد پلیدی برای ایجاد اغتشاش داشتند، افرادی هستند که در دسته‌بندی مقام معظم رهبری جایی نمی‌گیرند. این عملکرد نشان می‌دهد که این تصمیم با تفکر به اجرا گذاشته شده که بسیار مناسب است.

اسلامی ادامه داد:  از سوی دیگر در بین متهمان نوجوانانی را می‌بینیم که ناخواسته به دام دشمن افتاده‌اند. این افراد کسانی هستند که عموما آگاهی چندانی از رویدادهای سیاسی و تحولات مملکت ندارند و به سادگی در تور دشمنان گرفتار می‌شوند، اما کسانی که با غرض و مرض و با عنوان لیدرهای اغتشاشگر به خیابان‌ها آمدند و از آن سوی مرزها رهبری و هدایت می‌شدند، سزاوار مجازات هستند.

این نویسنده افزود: در این عفو بزرگ که توسط رهبری صورت گرفت، کسانی که ناخواسته و از روی نادانی با اغتشاشگران همراه شدند، با رافت اسلامی به جامعه بازگردانده می‌شوند که اقدامی بسیار مناسب است.

انتهای پیام/


برچسب ها: عفو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *