فرمان عفو رهبر انقلاب نشان دهنده اهمیت حضور، امنیت و آرامش جوانان است

11:21 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۶۹۳۹
دسته بندی: سیاست ، عمومی
یک نماینده مجلس گفت: عفو گسترده اخیر نشان داد که حضور، امنیت و آرامش آنها برای رهبر عزیز انقلاب و مسئولین مهم و حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان درباره موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات دهها هزار نفر از متهمان و محکومان بیان کرد: اقدامی که رهبر معظم انقلاب در پی تقاضای رئیس محترم قوه قضاییه انجام داد، نشان دهنده رأفت جامعه اسلامی بود.

این نماینده مجلس ادامه داد: متأسفانه با غبارآلود کردن فضا توسط برخی از اغیار و معاندین و القائاتی مثل هشتگ نه به اعدام، نه به زندان و … برای برخی افراد سطحی‌نگر شبهه ایجاد شده بود که جمهوری اسلامی و حکومت اسلامی به فکر مردم خود نیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: عفو عمومی و گسترده مورد تأکید رهبر انقلاب نشان داد رأفت اسلامی چتر بلندی است که همواره سایه آن بر سر همه ملت ایران بوده و خواهد بود.

آزادی‌خواه گفت: از طرفی نگاه رهبر معظم انقلاب به افرادی که به هر دلیل خطایی از آنها سر زده و تخلفی را انجام دادند نگاه رحیمانه است. آنها فرزندان این ملت هستند و حضور، امنیت و آرامش آنها برای رهبر عزیز انقلاب و مسئولین مهم و حائز اهمیت است. آغوش حاکمیت اسلامی برای جوانانی که توسط فضای مجازی ملتهب و شبکه‌های معاند به مسیر انحراف رفتند باز است.

انتهای پیام/


برچسب ها: عفو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *