اکبری: گلر دوم استقلال اعتماد به نفسش را از دست داده/ کی‌روش سودش را از ایران برد و به قطر رفت

12:01 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۶۴۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شاگردان ساپینتو با انگیزه و روحیه مضاعف به مصاف نفت مسجد سلیمان خواند رفت.

یدالله اکبری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار امروز استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: شاگردان ساپینتو بعد از دستیابی به ۲ پیروزی ارزشمند حالا با انگیزه و روحیه مضاعف به مصاف نفت مسجد سلیمان خواند رفت. حضور هواداران قطعا روی نتایج استقلال تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: استقلال در دیدار گذشته مقابل مس کرمان با انجام یک بازی منطقی و رو به جلو موفق شد از نقطه ضعف‌های مس به درستی استفاده کند و یک کامبک زیبا را به نمایش بگذارد، اما آبی پوشان در این بازی یکسری ایراداتی داشتند که باید آن را پوشش دهند. علیرضا رضایی بازیکن جوان و خوبی است، اما متاسفانه در این ۲ بازی اخیر کمی اعتماد به نفسش را از دست داده است و امیدوارم این مشکل را در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان رفع کند. خط حمله استقلال خوب کار کرد مخصوصا مهدی قائدی که روز طلایی فوتبالی‌اش را مقابل مس کرمان گذراند. امیدوارم این عملکرد ثابت بماند و ۳ امتیاز بازی با نفت را به دست آوریم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان در رابطه با تیم ملی ایران نیز خاطرنشان کرد: من از وقتی آن بی‌بهری به اسکوچیچ شد دیگر هیچ انگیزه‌ای برای تماشای بازی تیم ملی ایران نداشتم. آقایان کی‌روش را آوردند که آبروریزی نشود بدتر حیثیت ایران را به باد دادند. کی‌روش بعد از نابود کردن کلمبیا و مصر به هر طریقی می‌خواست به جام جهانی قطر برود و فدراسیون ما خیلی راحت راه را برای او باز کرد. کی‌روش چه نتایجی گرفت که اسکوچیچ نمی‌توانست بگیرد. بفرمایید حالا او کارش با ایران تمام شد رفت سراغ قطر در نهایت ایران ماند و نیمکتی که خالی است و ما باید تا یکسال دیگر در جام ملت‌ها حاضر باشیم. من به شخصه هیچ لذتی از طرز بازی تیم ملی در جام جهانی تحت هدایت کی‌روش نبردم. امیدوارم هر چه زودتر فکری برای نیمکت تیم ملی بکنند تا حداقل دوباره دنبال بهانه نباشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *