لزوم افزایش هزینه جرم برای متخلفان رانندگی

15:53 - 17 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۵۸۱۰
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: سردار هادیانفر با همکاری دولت و مجلس موضوعات ترافیکی را دنبال تا هزینه تخلف برای کمتر از 10 درصد کسانی که در حوزه راهنمایی و رانندگی تخلف می کنند، افزایش یابد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان در رزمایش پلیس بزرگراه (گرامی داشت دهه فجر) که در محل صبحگاه ستاد پلیس راهور فراجا برگزار شد، اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی نقش بسیار اساسی در ارتباطات اجتماعی بر عهده دارد و حضورش در زمان های بحرانی برای مردم امیدبخش بوده است.

وی افزود: همواره شما را به رعایت ادب و احترام و در عین حال اجرای قانون توصیه می کنم چرا که شما امروز ویترینی از همه پلیس های فراجا هستید.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطر نشان کرد: خداقوتی نیز برای این یک سالی که انصافا کارنامه خوبی داشته اید به شما دارم که در حوزه خدمات رسانی آمار قابل توجهی داشته اید و قطعا شواهد این را به ما گوشزد خواهد کرد که سال آینده نیز بیش از امسال باید خدمات مضاعفی به مردم ارائه دهید.

سردار رادان حضور میدانی، موثر و هوشمند، ارائه خدمات گواهینامه و … را رخ برتری پلیس راهور نسبت به سایر پلیس ها عنوان کرد و افزود: این پلیس مضاعف بر شاخصه هایی همچون حفظ جان مردم و شهروندان می تواند به افزایش سرمایه های اجتماعی در مجموعه انتظامی کمک شایانی کند.

این مقام ارشد انتظامی کشور با بیان اینکه برابر بررسی ها بیش از 90 درصد مردم قانون را رعایت می کنند، اظهار داشت: سردار هادیانفر با همکاری دولت و مجلس موضوعات ترافیکی را دنبال تا هزینه تخلف برای کمتر از 10 درصد کسانی که در حوزه راهنمایی و رانندگی تخلف می کنند، افزایش یابد.

وی با بیان اینکه پلیس راهور برای جلب رضایت خداوند و در امتداد آن جلب رضایت مردم که در حکم انتصاب اینجانب توسط مقام معظم رهبری " مدظله العالی" بیان شده بود تلاش می کند، اظهار داشت: همواره توصیه اینجانب به شما رعایت ادب و حفظ حقوق شهروندان است و این اقدامات در کنار اجرای قانون قطعا رضایت خاطر بخش کثیری از جامعه را که خواستار اجرای قانون هستند در بر خواهد داشت.

سردار رادان افزود: پلیس راهور باید از همه شئون علمی، قانونی و مطالباتی و تجهیزات نوین هوشمند در امر پیشگیری از تصادفات و همچنین رسیدگی فوری به امور راهور استفاده کند تا در موضوع پلیس هوشمند پیشرو باشد و این مهم با وجود مدیران و سرداران موفق در عرصه های مختلف سازمان قطعا تحقق خواهد یافت و به زودی شاهد اتفاقات مهمی در این حوزه خواهیم بود.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان با آرزوی سلامتی و صحت و شادکامی برای یکایک کارکنان مجموعه راهور و کل فراجا مرکز پاسخگویی پلیس راهور و نیز موزه تخصصی پلیس راهور را با هدف پاسخگویی بهتر به نیازمندی های مردم در حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی افتتاح کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *