۴۴۰ سبد حمایتی به خانواده‌های زندانیان استان خراسان جنوبی اهدا شد

13:39 - 17 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۵۴۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان ها ی خراسان جنوبی از اهدای ۴۴۰ سبد حمایتی به ارزش هر سبد یک میلیون تومان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بین خانواده زندانیان استان خبر داد.

خبرگزاری میزان- مجید آذر مهری معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره زندان های خراسان جنوبی در مراسم توزیع نمادین ۴۴ سبد حمایتی که دادستان استان و روسای انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه خراسان جنوبی با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: توزیع ۴۴۰ سبد حمایتی با همکاری خیرین و انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در همه شهرستان های خراسان جنوبی انجام می شود.
وی با بیان این که در این مراسم به شکل نمادین پیش بینی توزیع ۴۴ بسته حمایتی بین خانواده های زندانیان مرکز استان شده است، افزود: از ابتدای سال جاری خدمات قابل توجه ای به خانواده زندانیان استان شده است.

به گفته وی از ابتدای سال تاکنون به یک هزار و ۳۵۱ خانواده زندانی خراسان جنوبی سه هزار و ۸۴۶ مورد کمک نقدی و غیر نقدی به ارزش حدود ۳۶۷ میلیون تومان شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت 4 هزار و ۳۹۰ سبد حمایتی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان در بین خانواده زندانیان خراسان جنوبی توزیع شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت ۶۵ دوره آموزشی مشاوره و... برای این خانواده ها برگزار شده و برای ۱۵۴ نفر از اعضای خانواده زندانیان استان در حرفه های مختلف اشتغالزایی شده است که ماهیانه حدود ۳۵ میلیون تومان درآمد دارند.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۷۶۴ بازدید توسط مدیرکل، معاونین و روسای ادارات شهرستان های خراسان جنوبی انجام شده و ۴۷۶ مورد بازدید هم توسط انجمن حمایت از خانواده زندانیان خراسان جنوبی انجام شده است.

به گفته وی همچنین برای آزادی ۱۰۹ زندانی ۵۸ میلیون و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت شده و در قالب اجرای طرح شجره فولاد ۱۲۲ نفر از پرسنل این اداره کل ماهانه مبلغی برای کمک به خانواده زندانیان پرداخت می کنند.

وی در ادامه گفت: در این مدت ۱۰۸ نفر از خانواده زندانیان برای دریافت تسهیلات به کمیته امداد و بانک های عامل معرفی شده اند و ۲۰۹ جلسه صلح و سازش هم در کمیته صلح و سازش این اداره کل برگزار شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *