مدیرمسئول روزنامه جوان: عفو گسترده اخیر از موضع اقتدار بود/ نقشه دشمن شکست خورد

16:14 - 16 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۴۰۶۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
مدیرمسئول روزنامه جوان گفت: عفو گسترده و رویکرد قوه قضاییه یک کار حکیمانه و از موضع اقتدار بود. از سویی نقشه دشمن شکست خورد و این رویکرد نشان می‌دهد جمهوری اسلامی به مردم و به ملت ایران اهمیت می‌دهد.

محمدجواد اخوان مدیرمسئول روزنامه جوان در گفت‌وگو با میزان ضمن اشاره به اقدامات قوه قضاییه درخصوص تفکیک میان فریب‌خوردگان و عناصر اصلی، و عفو و بخشش‌های صورت گرفته همزمان با جشن پیروزی انقلاب بیان داشت: به طور کلی این عفوها در چارچوب اقتدار نظام است.

مدیرمسئول روزنامه جوان گفت: طراحی گسترده‌ دشمن، سرویس‌های اطلاعاتی از طریق رسانه‌های بیگانه و رسانه‌های فارسی زبان و عوامل‌شان، گروهک‌های ضد انقلاب و تجزیه طلب و به اصطلاح برانداز و تروریستی با حضور مردم و اقتدار نظام با شکست مواجه شد.

وی اظهار داشت: طبیعی است نظام از موضع اقتدار متوجه این موضوع باشد که یک بخشی از مردم مخصوصا جوان‌ها به دلیل فضای هیجانی که در اغتشاشات ایجاد شد، دروغهای گسترده‌ای که گفتند و سلبریتی‌هایی که متأسفانه دایره‌دار این دروغها شدند، ممکن است تحت تأثیر آن هیجانات کاذب یک اقداماتی را انجام داده باشند.

اخوان با بیان اینکه ضرورت داشت حساب اینگونه افراد از طراحان و برنامه‌ریزان و عوامل میدانی هدایتگر آشوب جدا شود افزود: عفو گسترده و رویکرد قوه قضاییه تصمیمی حکیمانه و از موضع اقتدار بود. از سویی نقشه دشمن شکست خورد و این رویکرد نشان می‌دهد جمهوری اسلامی به مردم و به ملت ایران اهمیت می‌دهد.

مدیرمسئول روزنامه جوان گفت: به هر حال یک عده‌ای دچار غفلت شدند و این غفلت نباید باعث بشود که آینده آنها خراب شود این تصمیم تدبیری حکیمانه‌ای بود و ان‌شاءالله باعث تحکیم هرچه بیشتر انسجام ملی و مایه آرامش جامعه هم خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: عفو عفو گسترده

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *