میز خدمت مسئولان قضایی در مصلی‌های سراسر استان زنجان برگزار شد

13:53 - 16 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۳۸۰۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
میز خدمت و دیدار مستقیم مردمی جهت پاسخگویی مسئولان قضایی در مصلی‌های سراسر استان زنجان به‌مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

خبرگزاری میزان- میز خدمت و دیدار مستقیم مردمی جهت پاسخگویی مسئولان قضایی در مصلی های سراسر استان زنجان به مناسبت دهه مبارک فجر به صورت همزمان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با اعلام این خبر گفت: میز خدمت و دیدار مستقیم مردمی جهت پاسخگویی مسئولان قضایی در مصلی های سراسر استان زنجان به مناسبت دهه مبارک فجر به صورت همزمان و یکپارچه برگزار شد.

وی افزود: این دیدارها که بصورت چهره به چهره و مستقیم با مردم و نمازگزاران و با حضور مسئولان قضایی و قضات دادگستری کل استان که به صورت همزمان و یکپارچه در مصلی های نمازجمعه سراسر استان برگزار شد به سوالات حقوقی و مسایل قضایی مراجعین از اقشار مختلف پاسخ و دستورات لازم صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه دیدار های مردمی هر هفته بصورت منظم و مستمر در مصلی های حوزه های قضایی استان برگزار می شود که در این دیدارها به درخواست های مردمی و مسائل و مشکلات آنها رسیدگی می شود، تصریح کرد : تسهیل در خدمت‌رسانی، تکریم و افزایش آگاهی حقوقی به مردم و ایجاد نظام اداری کارآمد یکی از مهم‌ترین نتایج و اهداف استقرار میز خدمت است.

انتهای پیام/


برچسب ها: زنجان میز خدمت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *