برگزاری نشست رییس فدراسیون بدنسازی با معاون توسعه بانوان وزارت ورزش در خصوص مستریونیورس

21:07 - 12 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۰۴۱۱
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
نشست رییس و نایب رییس فدراسیون بدنسازی با معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مسابقات مستریونیورس برگزار شد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی، نسرین شاه محمدیان نایب رییس فدراسیون و علی حبیب اللهی سرپرست برگزاری مسابقات مستریونیورس با حضور در وزارت ورزش در نشستی با مریم کاظمی پور معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان و پروین کرملو سرپرست دفتر نظارت و هماهنگی امور بانوان شرکت کردند.

در این نشست که پیرامون برگزاری مسابقات بین المللی مستریونیورس به میزبانی کشورمان برگزار شد، رییس فدراسیون بدنسازی در خصوص تعداد کشورهای شرکت کننده، اسکان، تغذیه و سالن های محل برگزاری مسابقات فیتنس چلنج و مچ اندازی بانوان گزارشی را ارائه کرد.

کاظمی پور با تشکر از توجه ویژه فدراسیون بدنسازی به فعالیت های بخش بانوان گفت: قطعا برگزاری این رویداد باعث توسعه ورزش بانوان خواهد شد و این اتفاق می تواند الگوی خوبی برای سایر فدراسیون ها باشد. فدراسیون بدنسازی در این مدت در چارچوب های ارزشی و فرهنگی گام برداشته و ما نیز سعی می کنیم از رشته های زیرمجموعه بانوان در این فدراسیون حمایت کنیم.

معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان ضمن بیان توصیه های لازم در خصوص برگزاری این رویداد، اعلام کرد حتما برای بازدید از مسابقات بخش بانوان در محل برگزاری رویداد مستریونیورس در رامسر حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *