رئیس کل دادگستری فارس: اقتدار کشور به اوج خود رسیده است

15:56 - 12 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۹۷۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه اقتدار کشور به اوج خود رسیده است، گفت: عزت و اعتماد به نفس ملی، خودباوری و جاری ساختن احکام و شعائر اسلام، حفظ اصول و ارزش های انسانی و اسلامی و از همه مهمتر استقلال این کشور به نحو شایسته‌ای ارتقا یافته است

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان فارس، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، اعضای شورای قضایی، جمعی از قضات و کارکنان دادگستری استان فارس ضمن حضور در مراسم گرامیداشت یوم الله 12 بهمن ماه، بازگشت شکوهمند حضرت امام خمینی(ره) به میهن، با حضور در گلزار شهدای انقلاب اسلامی و گلباران و عطر افشانی قبور شهدا یاد و خاطره همه شهدا را گرامی و با امام امت و رهبری معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در حاشیه مراسم 12 بهمن ضمن تبریک چهلمین و چهارمین بهار انقلاب اسلامی و سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام (ره) به میهن پس از سالها تبعیدگفت: با حضور امام خمینی (ره)؛ ریشه کفر و طاغوت از این کشور قطع شد و با اضمهلال طاغوتیان حکومت اسلامی بر پایه عدل برقرار شد.

وی با اشاره به وقایع تاریخی به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب یادآور شد: پس از سال های طولانی مبارزه و تحمل سختی ها، مبارزات و چالش های فراوان حضرت امام(ره) در یک شرایط معجزه آسا با نفوذ در دل های مردم ایران، با توکل به خدا و سلاح ایمان در مقابل تمام قدرت های استکباری ایستادگی کردند و انقلاب اسلامی را به ثمر رسانند.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی را در مدت این چهل و چهار سال بیشمار دانست و بر اهمیت آگاهی دادن از این دستاورد ها بویژه از طریق فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در ایام الله دهه فجر انقلاب باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش ها و حوزه های مختلف بسیار بیشمار است بیان شود و با بهره گیری از جهاد تبیین باید هدایت گری، بصیرت افزایی و روشنگری مردم به خصوص نسل آینده وجوانان مد نظر قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس انقلاب اسلامی ایران را معجزه ای دانست که در بوجود آمدن، پیروزی، استقرار و رشد و توسعه آن جز دست توانای خداوند متعال را نمی توان دید.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری فارس: ۳۰۰ نشست با حضور قضات و با هدف کاهش جرایم نوجوانان در مدارس استان برگزار شده است

حجت الاسلام والمسلمین موسوی به ارزیابی دقیق دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: اگر بخواهیم دستاوردهای چهل و چهار ساله انقلاب اسلامی ایران را مورد بررسی و کنکاش قرار دهیم ابتدا باید شرایط انقلاب را به نسبت قبل از انقلاب و دوران ستم شاهی با سلطه استعمارگران مقایسه کنیم که در چه شرایطی بوده ایم و امروز ضمن استقلال، آزادی و امنیت در چه موقعیتی قرار داریم و در نهایت بگوییم که چه دستاوردهایی به دست آمده است.

وی گفت: قدرت و اقتدار ملت و کشور ما به اوج خود رسیده است و عزت و اعتماد به نفس ملی، خودباوری و جاری ساختن احکام و شعائر اسلام، حفظ اصول و ارزش های انسانی و اسلامی و از همه مهمتر استقلال این کشور به نحو شایسته ای ارتقا یافته است؛ امروز ایران از مؤلفه قدرت و استقلال بی نظیری در سراسر دنیا برخوردار است.

رئیس کل دادگستری استان فارس درحاشیه مراسم سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام (ره) که در حسینه شهدای دالرحمه شیراز و با حضور مردم و مسئولان استان فارس برگزار شد بیان کرد: ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی همیشه در صحنه های حساس این انقلاب با حضور پرشور خود پشتیبانی و حمایت خود را از نظام اسلامی ابراز و امید دشمن و معاندین نظام را به یاس و ناامیدی بدل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه اظهار کرد: شهدای والامقام انقلاب اسلامی نقش بزرگی در پیروزی ملت ایران در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی ایفا کردند و دهه فجر انقلاب نیز بهترین فرصت برای تجلیل از این شهدای والامقام است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه استان فارس در مبارزات مردمی و پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: استان فارس شهدا و بزرگان و اندیشمندان بسیاری را در خود پرورش داده است و نقش بسیار مهمی در پیروزی، حفظ و عظمت کشور، اسلام و انقلاب اسلامی داشته است.

در پایان این مراسم رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و اعضای شورای قضایی با اهداء شاخ گل بر قبور شهداء و احترام به مقام شامخ یاد و خاطره همه شهدای والامقام را گرامی داشتند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری فارس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *