حسینی: پیکان کمبود بازیکن دارد/ مشکلات‌مان از دیدار با سپاهان شروع شد

0:30 - 13 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۹۳۸۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در نصاف با نفت مسجد سلیمان با اینکه سه دروازه‌بان آورده بودیم، باز هم لیست‌مان پُر نشد.

خبرگزاری میزان - مجتبی حسینی در نشست خبری پایان دیدار پیکان با نفت مسجد سلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*تساوی نتیجه خوبی برای ما نبود و حتی می‌توانستیم بازی را ببازیم. نیمه اول خوبی نداشتیم و حریف آماده بود قدرتمند و درگیرانه بازی کند. نفت پس از دریافت توپ می‌خواست آن را پشت دفاع ما بیاورد و یکی دو بار روی اهمال بازیکنان ما به موقعیت رسید که خوشبختانه گل نشد.

*در این نیمه توانستیم بازی را با تغییر سیستم و توجیه بازیکنان در اختیار بگیریم و نیمه دوم یک‌طرفه بود. دو، سه موقعیت خوب نصیب‌مان شد که به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. بازی‌های لیگ دشوار است و ما دچار کمبود بازیکن شده‌ایم. مصدومان زیادی دادیم و امروز با اینکه سه دروازه‌بان آورده بودیم، باز هم لیست‌مان پُر نشد. در ادامه راه می‌توانیم با اطمینان کردن به این بچه‌ها، نتیجه لازم را کسب کنیم.

*شما درباره پیکان صحبت می‌کنید؛ نه درباره استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد. نیروهای ما محدود است و مشکلات ما از دیدار با سپاهان آغاز شد که چند بازیکن ما دچار مصدومیت بدی شدند. 6 یا 7 بازیکن خوب خودمان را در هفته‌های اخیر در اختیار نداشتیم اما با کار کردن با همین نفرات می‌توانیم جای بازیکنان غایب را پُر کنیم.

*درباره اینکه صدویکمین بازی خود را روی نیمکت یک تیم لیگ برتری پشت سر گذاشت و اینکه چه حسی نسبت به این مسئله دارد؟ چنین مسئله‌ای را نمی‌دانستم و برای من حسی نداشت! از کار کردن با بازیکنان لذت می‌برم و این از هر چیزی برای من مهمتر است. دوست داریم به بچه‌ها فوتبال یاد بدهیم و در هر لیگی که باشد، به جوانان کشورمان کمک کنیم؛ لیگ برتر که خیلی بهتر است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *