رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تشریح آخرین وضعیت قرارداد کاوه رضایی با تراکتور و استقلال

18:33 - 11 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۸۶۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره پرونده کاوه رضایی ارائه کرد.

خبرگزاری میزان - جمشید نورشرق، در مورد جلسه امروز مسئولان حقوقی و مدیران باشگاه استقلال و تراکتور و همچنین کاوه رضایی و وکلایش اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*امروز در پی ارجاع موردی که به کمیته وضعیت بازیکنان شده بود، رسیدگی به پرونده مورد درخواست و ادعای کاوه رضایی را با حضور وکلای او، مدیرعامل باشگاه تراکتور و وکیل این باشگاه و وکلای استقلال تشکیل دادیم.

*کاوه رضایی در ارتباط با قراردادی که با باشگاه تراکتور داشت، اعلام کرد برای نیم فصل دوم تحت قرارداد تراکتور نیستم. این موضوع مورد مخالفت تراکتور قرار گرفت و آنها بر حسب اظهارات رابطه قراردادی خود را برای نیم فصل دوم هم باقی می‌دانند.

*با توجه به موضوع تفاهم‌نامه‌ای که در ارتباط با باشگاه استقلال احصا شده بود، از مسئولان این باشگاه خواستیم در جلسه حضور پیدا کنند و توضیحات تکمیلی آنها را داشته باشیم تا موضوعی از قلم نیفتد. این جلسه تشکیل شد و ظرف مهلت مقرر در مورد پرونده تصمیم خواهیم گرفت.

*آزمون واسطه‌های نقل و انتقالات؟ با توجه به تقاضای زیادی که برای تصدی و اشتغال امر نقل و انتقالات از سوی اشخاص مختلف همیشه فدراسیون با آن مواجه است، با همکاری هیات رئیسه و مهدی تاج مقدمات این کار در حال انجام است و در هفته اول اسفند آزمون واسطه‌های نقل و انتقالات را برگزار کنیم. از افرادی که متقاضی این کار هستند و تمایل دارند دعوت کردیم ثبت نام کنند تا پس از طی مراحل مقدماتی آزمون برگزار و اسامی تاییدشدگان منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *