بازدید سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری تهران از دادگاه تجدیدنظر

14:34 - 11 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۸۱۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان تهران در اولین بازدید میدانی خود در مجتمع دادگاه‌های تجدیدنظر استان تهران حضور یافت و از نزدیک مشکلات و مسائل موجود در زمینه فناوری اطلاعات در این مجتمع را مورد بررسی قرار داد.

خبرگزاری میزان- سید محمد شفیعی به همراه مدیران نرم افزار، زیرساخت و برنامه ریزی، از تعدادی از شعب دادگاه های تجدید نظر و همچنین بخش های مختلف مرتبط با تجهیزات فناوری از جمله سرور مرکزی مجتمع قضایی غدیر بازدید کردد و در جریان مشکلات آن قرار گرفت.

در این بازدید سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری با عباس ذاقلی معاون قضایی رئیس کل و سرپرست دادگاه های تجدیدنظراستان تهران در خصوص موضوعات و مشکلات مربوط به حوزه زیرساخت، تجهیزات، سامانه های مربوطه طی نشستی بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید:

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران: شفافیت سرلوحه مبارزه با فساد است

عباس ذاقلی و مدیر سیستم دادگاه تجدیدنظر در این نشست ضمن ارائه گزارشی، مشکلات سیستم های این مجتمع را بیان کردند.

شفیعی معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی در حاشیه این بازدید گفت: در این بازدید میدانی و نشست های صورت گرفته مقرر شد مواردی که در اختیار معاونت فناوری اطلاعات و برنامه می باشد و قانون اجازه پیاده سازی آن را می دهد در دستور کار قرار گیرد و مواردی هم که منوط به موافقت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه می باشد از طرف معاونت پیگیری شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *