رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حمله فتح‌الله‌زاده به آجورلو: مگر می‌خواستیم جنگ کنیم که رو در رو صحبت نکردی؟

9:10 - 11 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۷۳۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
علی فتح‌الله‌زاده در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل قبلی استقلال واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان - شب گذشته مصطفی آجورلو، مدیرعامل سابق استقلال میهمان برنامه تلویزیونی فوتبال برتر بود و درباره دوران حضورش در جمع آبی پوشان و عملکردش در این تیم صحبت‌هایی را مطرح کرد، اما بلافاصله پس از طرح موضوعاتی، علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال پاسخ‌های را به ادعاهای آجورلو مطرح کرد که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*آجورلو آمد چند کلام دروغ گفت و رفت. مگر می‌خواستیم جنگ کنیم که رو در رو صحبت نکردی؟ دوران بزن و در رو تمام شده!

*این توهین به مردم و هواداران است. مگر می‌خواهیم جنگ کنیم. آجورلو چند دروغ گفت و رفت. خواهش می‌کنم کدهایی که می‌دهم رمزگشایی کنید.

*می‌گوید تمام اقساط را داده‌ام، اما بانک شهر نامه زده که ۳ قسط پرداخت نشده است. هر قسط ۸ میلیارد تومان است. می‌گوید بدهی‌ها را داده‌ام، اما از کجا؟ از پول مردم که سهام خریده‌اند. ۴۰۰ میلیارد یک جا گرفته و ۱۵۰ میلیارد هم وام گرفته است که باید ماهی ۸ میلیارد تومان قسط همین وام را بدهم. یعنی ۱۵۰ میلیارد شده ۱۹۰ میلیارد تومان.

*اگر پول داشتید چرا پول میلیچ را ندادید تا پنجره باشگاه بسته نشود. مجبور شدم یک روزه بروم ترکیه قرض کنم تا ۲۴۰ هزار دلاری که ۲۸۰ هزار دلار شده است را تسویه کنم. اگر آجورلو درآمدزا بوده است چرا پول پین که تنها ۵۰ هزار دلار بوده است را پرداخت نکرد؟

*برای کسی که ادعای اقتصاد می‌کند متأسف هستم. من هم ۱۰ تا از این کتاب‌ها نوشته‌ام، اما‌ عمل شرط است. متأسفانه کسی مدیر باشگاه بزرگ استقلال شده که نمی‌داند چطور بازیکن جذب کرده‌اند. با همین کم سوادی سقف جذب بازیکنان را پر کرده است بعد می‌گوید بازیکنان ۲۲ سال و ۲۳ سال را از لیست خارج کنید. بازهم بی‌سوادی است. این بازیکنان در لیست بزرگسالان نیستند که.

*یکی از مسائلی که هوادار باید بداند این است که حتی اگر یک بازیکن را بگذریم کنار و بگوییم قراردادش را می‌دهیم بازهم از نظر قانونی نمی‌توانیم بازیکن جدید جذب کنیم. تنها راهش این است که برای خارج شدن از لیست توافق کنیم. اما این را هم به عنوان باشگاه نمی‌داند.

*خارج شدن سیاوش یزدانی از لیست استقلال؟ متأسفانه تیم ناقص است و بالانس نیست. ریسک کردم و بر اساس مدارکی که داشتیم که در کمیته انضباطی قابل دفاع خواهد بود. یزدانی برای توافق نیامد و مجبور شدم. به سیاوش گفتم ما که با هم مشکلی نداریم، اما مربی تو را نمی‌خواهد بیا توافق کنیم. از چند تیم هم پیشنهاد داری، بیا توافق کنیم. مجبور شدم او را کنار بگذارم تا یک جای خالی برای جذب بازیکن جدید پیدا کنم.

*اگر قانون اجازه دهد بازیکن ما آماده است و با تاج و قنبرزاده و مسئولان فدراسیون صحبت کرده‌ایم تا اگر مشکلی نباشد به تیم اضافه شود. چندین بازیکن را به ساپینتو پیشنهاد داده‌ایم. او گزینه مورد نظرش را اعلام کرده است. ما هم یک هافبک را به ساپینتو پیشنهاد کرده‌ایم که سال گذشته در یکی از لیگ های معتبر ۱۵ کل زده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *