احتمال سیل در تهران/آماده باش امدادگران در 22 استان

10:41 - 10 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۵۹۹۶
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور، از آماده باش امدادگران در پی احتمال سیل در تهران خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، شاهین فتحی با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی در امروز و روزهای بعد، گفت: با توجه به هشدار هواشناسی، احتمال سیل در تهران وجود دارد که در این راستا، امدادگران این استان در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: احتمال بارش باد، وزش باد شدید، کولاک، آبگرفتگی معابر در روز دوشنبه (10 بهمن) کرمانشاه، ایلام، لرستان، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، روز سه‌شنبه (۱۱ بهمن) در اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، قزوین، قم، مرکزی، البرز، تهران، غرب و جنوب اصفهان، شمال فارس، ارتفاعات غربی استان‌های مازندران و سمنان و روز چهارشنبه (۱۲ بهمن) در شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و شمال خراسان رضوی مورد انتظار است.

فتحی هشدار داد: از شهروندان درخواست داریم تا برای کاهش اثرات مخرب، در صورت امکان، سفر نکنند. در صورت تردد، تجهیزات کافی به همراه داشته باشند و کوهنوردان بهتر است که در فضای جوی نامساعد، از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *