عالمی: استقلال روی غلتک می‌اُفتد/ ساپینتو در بعضی بازی‌ها در نیم فصل اول، تصمیمات سختی گرفته

0:15 - 10 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۵۲۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: مسابقات جام حذفی با لیگ خیلی متفاوت است و اصلاً نمی‌شود خودتان را از پیش برنده یک دیدار بدانید.

ایمان عالمی در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین شرایط تیم هوادار تهران در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: رقابت در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر به مراتب خیلی سخت‌تر از نیم فصل اول است، بر همین اساس نفراتی که مدنظر کادر فنی بود جذب شدند. به طور حتم با حضور این بازیکنان طبق برنامه‌ریزی که برای نیم فصل دوم داریم، شرایط خوبی برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر خواهیم داشت.

وی در مورد دیدار هوادار با نفت مسجدسلیمان در هفته هفدهم لیگ برتر عنوان کرد: نفت تیم بسیار توانمندی نشان داده و اصلاً استحقاقش نیست که در انتهای جدول حضور داشته باشد. آنها در این هفته با تغییراتی که داشتند توانستند به یک امتیاز مقابل ما دست پیدا کردند. در این دیدار برای تیم هوادار عادلانه قضاوت نشد و 4 موقعیت ما را داور آفساید اعلام کرد. 2 موقعیت در نیمه اول و 2 فرصت گل ما را در نیمه دوم، داور بی‌مورد بازی را به دلیل آفساید نگه داشت. این گونه اشتباهات داوری به صورت مکرر در بازی روند تیمی ما را مختل کرد.

*هیچ حریفی در نیم فصل دوم آسان نیست

مربی هوادار در خصوص دیدار هفته هجدهم این تیم با صنعت نفت آبادان تصریح کرد: هیچ کدام از بازی‌های لیگ برتر راحت نخواهد بود و هر حریفی قابلیت‌های زیادی دارد. صنعت نفت هم تیم خوبی است که در رده آخر جدول لیگ برتر است، ولی ما برای ارتقا و صعود به ره‌دهای بالای جدول نیاز به ۳ امتیاز داریم. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و با پیروزی در این دیدار روند رو به رشد تیم‌مان آغاز شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد وضعیت این تیم گفت: قطعاً استقلال تیم بزرگی است و با پیروزی شیرین مقابل ملوان به روزهای خوب خود بازخواهد گشت، به طور حتم بعد از این برد ارزشمند روی غلتک می‌افتد. اصلاً جای نگرانی نیست، هر تیم در برخی از اوقات فصل افت می‌کند و دوباره به مسیر خودش بازمی‌گردد. ساپینتو در بعضی از بازی‌هایش در نیم فصل اول، تصمیمات سختی برای تیم فوتبال استقلال گرفت ولی در نیم فصل دوم با تغییر شرایط تیمش بردهای پشت سر هم را به دست خواهد آورد.

*جام حذفی با لیگ خیلی متفاوت است

وی ادامه داد: استقلال در هفته هجدهم به مصاف تیم فوتبال مس کرمان خواهد رفت و باید با یک نمایش همچون دیدار با ملوان روند پیروزی‌هایش را ادامه دهد تا کماکان در کورس قهرمانی حضور داشته باشد.

عالمی در خصوص دیدارهای جام حذفی خاطرنشان کرد: مسابقات جام حذفی با لیگ خیلی متفاوت است و اصلاً نمی‌شود خودتان را از پیش برنده یک دیدار بدانید. استقلال با ملوان بازی دارد که در لیگ توانسته در دیدارهای رفت و برگشت این تیم ریشه‌دار و صاحب عنوان در جام حذفی را شکست بدهد. استقلال نباید ملوان را دست کم بگیرد و با یک بازی حساب شده و فنی از سد حریفش بگذرد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. هوادار هم در این مرحله جام حذفی با مس رفسنجان در تهران دیدار خواهد کرد، این بازی برای تیم‌مان سخت خواهد بود، ان‌شاءالله با برنامه‌ای که برای پیروزی در این دیدار داریم به دور بعد راه پیدا کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *