رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

راه‌اندازی سامانه «برپا» برای جبران افت کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان

10:00 - 09 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۴۵۰۴
وزیر آموزش و پرورش گفت: سامانه «برپا» برای جبران افت کیفیت تحصیلی و حل مشکل دانش‌آموزانی که به هر علتی دسترسی به تحصیل ندارند، راه‌اندازی شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری در مراسم رونمایی از طرح "سامانه برپا" ( برنامه پشتیبان آموزشی) با تسلیت به خانواده‌های جانباختگان زلزله خوی گفت: این سامانه‌ای بر اساس دانش روز و از آخرین فناوری‌ها در حوزه فنی و مدل کسب و کاری تهیه شده که برای جبران افت کیفیت تحصیلی و حل مشکل دانش‌آموزانی که به هر علتی دسترسی به تحصیل ندارند.

نوری گفت: انقلاب اسلامی نهضتی بود که بسیاری از معادلات جهانی را بر هم زد. حضرت امام خمینی(ره) و یاران با وفایش بنایی را نهادند که از هر لحاظ مستحکم است و این بنا به مراحلی از پیشرفت رسیده است که دشمنان ما را ناراحت کرده، لذا سعی می‌کنند به ریشه‌های این انقلاب که جوانان و زنان هستند، آسیب بزنند.

وی گفت: باید از ظرفیت جوانان در آموزش و پرورش که همان دانشجو معلمان هستند، استفاده شود و پژوهشگاه‌های تربیتی زیادی داریم که می‌توانند در مدارس حضور پیدا کنند. باید ظرفیت کارهای خیر را در آموزش و پرورش اضافه کنیم. زیرا در بیانیه گام دوم هم بر مشارکت مردم در امور سیاسی و اجتماعی تاکید شده است.

عضو کابینه دولت مردمی ایران قوی اظهار کرد: امروز در آموزش و پرورش از هر 2 کلاس درس یک کلاس توسط خیران مدرسه ساز ساخته می‌شود و این موضوع از برکات انقلاب اسلامی است که توانسته مشارکت آحاد جامعه را در بخش‌های مختلف همراه داشته باشد و باید قدر این الگوها را بدانیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *