ورود سازمان بازرسی به حادثه انفجار کپسول آتش نشانی در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج

9:01 - 09 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۴۴۱۴
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسی کل استان بررسی علت وقوع حادثه انفجار کپسول آتش نشانی دربخش icu بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج را در دستور کار فوری خود قرار داد.

خبرگزاری میزان_ بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون نظارت و بازرسی، سربازرس گروه سیاسی و قضایی و سرپرست گروه فرهنگی و اجتماعی با هدف بررسی علل وقوع انفجار کپسول آتش نشانی در بیمارستان امام سجاد(ع)و نحوه رسیدگی به مصدومان حادثه از بخش icu و اورژانس بیمارستان امام سجاد(ع)بازدید کردند.

محمد مهدی صالحی گفت: به محض اطلاع از وقوع انفجار کپسول آتش نشانی در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج که منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن ۸ نفر شد، با هیات همراه، حسب وظایف ذاتی و قانونی سازمان بازرسی از محل حادثه بازدید بعمل آمد.

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از همان ساعات اولیه وقوع این حادثه، نسبت به پیگیری این موضوع و مکلف‌کردن دستگاه‌های ذیربط جهت انجام وظیفه و بررسی علل وقوع حادثه، اقدام لازم صورت گرفت و شرایط جسمانی و روند درمان مصدومین حادثه نیز بررسی شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی حادثه بلافاصله با مسئولین بخشهای مختلف بیمارستان و پرسنل آتش نشانی تشکیل جلسه داده و همچنین علل و ابعاد مختلف حادثه بررسی شد.

صالحی تصریح کرد: بدون شک ابعاد این حادثه را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهیم کرد و اگر در این زمینه ترک فعلی توسط دستگاه‌های ذیربط صورت پذیرفته باشد با آن دستگاه برخورد قانونی صورت می‌گیرد تا دیگر شاهد این چنین حوادث ناخوشایند نباشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *