۲۰۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد

9:50 - 08 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۳۱۶۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از پرداخت 200 همت از بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: امیدواریم در سال 1402 نیز بخش اعظمی از بدهی‌های دولت به این سازمان را تسویه کنیم.

خبرگزاری میزان _ صولت مرتضوی در مورد پیش‌بینی دولت برای پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی که در لایحه بودجه 1402 توجه خاصی به اعتبارات لازم برای آن نشده است، گفت: بدهی‌هایی که از سنوات گذشته انباشته شده و تعهداتی که دولت‌های گذشته برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد کردند مبالغ خیلی سنگینی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: البته این دولت در طول کمتر از 2 سال حدود 30 درصد یعنی حدود 200 هزار میلیارد تومان این بدهی‌ها را تسویه کرده است.

وی یادآور شد: برای تسویه بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی چند شیوه دیده‌اند که یکی واگذاری سهام شرکت‌ها و یکی هم تهاتر نفت است و دیگر این بستگی به هنر ما دارد که در این زمینه هر اندازه بیشتر تلاش کنیم بیشتر هم به دست می‌آوریم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مرتضوی با بیان اینکه در لایحه بودجه 1402 هم پیش‌بینی‌های بسیار مناسبی برای این بخش به عمل آمده است، تاکید کرد: امیدواریم در سال 1402 نیز بتوانیم بخش اعظمی از بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی را تسویه کرده و مطالبات را از دولت اخذ کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *