جدول لیگ برتر| هدیه لالیگایی نکونام به رقیبان پرسپولیس/ تعقیب و گریز در صدر ادامه دارد

19:36 - 07 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۲۶۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان مسابقات هفته هفدهم دچار تغییراتی شد.

خبرگزاری میزان - هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امروز(جمعه) با برگزاری ۵ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که با پیروزی تیم‌های آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز و فولاد خوزستان همراه بود. ۲ دیدار هم با تساوی به پایان رسید.

در مهم‌ترین دیدار این هفته تیم فوتبال پرسپولیس در حالیکه تا بدینجا تنها یک شکست را در کارنامه ثبت کرده بود برای دومین مرتبه طعم تلخ شکست را چشید تا نتواند فاصله‌اش را با رقبا بیشتر کند. جواد نکونام و شاگردانش به لطف درخشش بازیکن تازه‌وارد اسپانیایی و گل لالیگایی تورس، سرخپوشان را در اهواز زمین‌گیر کردند تا هدیه گرانبهایی به مدعیان بالانشین و تعقیب کنندگان پرسپولیس داده باشند.

در دیگر دیدار مهم این هفته تراکتور در ادامه روند رو به رشد خود با مربی اسپانیایی‌اش دست به کار بزرگی زد و ذوب‌آهن اصفهان را با نتیجه ۳ بر یک در خانه‌اش شکست داد تا اوضاع خود را در صدر جدول سروسامان دهد. البته ذوب‌آهن نیمه دوم را ۱۰ نفره بازی کرد.

تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان نیز در حالی در دربی کرمان به تساوی رضایت دادند که شاگردان ربیعی ۲ بر صفر از حریف نامدار خود پیش بودند، اما با دریافت گل تساوی در وقت‌های اضافی ۳ امتیاز شیرین این جدال حساس را از دست دادند.

رضا عنایتی نیز که به تازگی هدایت نفت مسجدسلیمان را بر عهده گرفته است در اولین تجربه‌اش مقابل هوادار به تساوی و یک امتیاز دست یافت.

شاگردان سیدمهدی رحمتی در آلومینیوم اراک نیز با برتری ۳ بر یک مقابل صنعت‌نفت آبادان جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کردند.

بدین ترتیب در پایان مسابقات هفته هفدهم پرسپولیس همچنان با 35 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد، هرچند فاصله‌اش با نزدیکترین تعقیب کننده‌اش یعنی سپاهان به ۲ امتیاز کاهش پیدا کرد.

سپاهان نیز با 33 امتیاز در رتبه دوم ایستاده و گل‌گهر سیرجان با یک امتیازی که در دربی کرمان به دست آورد، جای استقلال را در رده سوم گرفت. آبی‌های تهرانی، هفته هفدهم را در رتبه چهارم جدول به پایان رساندند.

نتایج کامل‌ دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

نساجی مازندران صفر - سپاهان اصفهان یک

استقلال 4 - ملوان بندر انزلی صفر

آلومینیوم اراک 3 - صنعت نفت آبادان یک

پیکان یک - مس کرمان صفر
ذوب‌آهن اصفهان یک - تراکتور تبریز 3

گل‌گهر سیرجان 2 - مس رفسنجان 2

نفت مسجدسلیمان صفر - هوادار صفر

فولاد خوزستان یک - پرسپولیس صفر

جدول لیگ برتر در پایان هفته هفدهم:

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *