رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جهاد اسلامی فلسطین: رژیم صهیونیستی دچار سردرگمی سیاسی شده است

18:53 - 05 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۰۶۴۰
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی به سردرگمی سیاسی دچار شده و جامعه صهیونیستی نیز از درون در حال فروپاشی است.

خبرگزاری میزان_ احمد المدلل، از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگویی که با شبکه المسیره یمن داشت، ضمن بیان اینکه دشمن صهیونیستی دچار سردرگمی سیاسی شده و جامعه صهیونیستی از درون در حال فروپاشی، این نکته را مورد تأیید قرار داد که ملت فلسطین درخصوص گزینه مقاومت اتفاق نظر دارند و دشمن نمی تواند خدشه ای در اراده فلسطینیان به وجود آورد.

وی افزود: دشمن صهیونیستی دچار این توهم شده است که قتل و کشتار و تخریب منازل فلسطینان از تداوم عملیات مقاومت جلوگیری می‌کند، اما ملت فلسطین از ۷۴ سال پیش در معرض انواع و اقسام قتل و آوارگی قرار دارند و با این وجود همچنان به مقاومت در برابر صهیونیست ها ادامه می دهد.

این رهبر جنبش جهاد اسلامی همچنین اظهار داشت: نبرد با دشمن به زمان و مکان خاصی محدود نمی‌شود و مقاومت برای دفاع از ملت فلسطین در هر زمانی آماده است.

المدلل ادامه داد: ادعای بن گویر پیرامون وقوع درگیری جدید، نشان دهنده این است که مقاومت جنایت های رژیم صهیونیستی را بی پاسخ نمی گذارد، گزینه های مقاومت نامحدود است و نبرد در کرانه باختری همچنان ادامه دارد و تبدیل به دغدغه اصلی برای رهبران صهیونیست شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *