دیدار رئیس سازمان انرژی اتمی با تعدادی از مردم و نخبگان علمی

16:23 - 05 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۰۳۷۱
رئیس سازمان انرژی اتمی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌ جمهوری به سوالات و درخواست‌های مردم پاسخ داد.

خبرگزاری میزان - نشست پاسخگویی اعضای هیئت دولت به مطالبات مردمی با حضور محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی و حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

اسلامی در مدت پاسخگویی به تعدادی از مردم و نخبگان علمی و اعضای شرکت‌های دانش‌بنیان، از استقبال سازمان انرژی اتمی از ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه خبر داد.

رئیس سازمان انرژی اتمی پس از برگزاری نشست پاسخگویی، اظهار کرد: برگزاری این نشست‌ها، اقدام پسندیده و خوبی محسوب می‌شود، زیرا مردم می‌توانند به‌طور مستقیم با مسئولان صحبت کرده و مشکلات و مسائل خود را مطرح کنند.

استقبال سازمان انرژی اتمی از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه

اسلامی بیان کرد: تماس‌های امروز در 3 بخش خلاصه می‌شود؛ نخست آن که شامل تماس اشخاصی بود که دارای ایده و طرح فناورانه و پیشنهاداتی در این حوزه هستند و به سبب دنبال کردن سیاست درهای باز و توسعه نوآوری در سازمان، از ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه این عزیزان استقبال می‌کنیم، زیرا بر این باوریم که می‌توان چرخه خلاقیت و نوآوری را با چنین سیاست‌هایی در سازمان گسترش دهیم که در نهایت می‌تواند منجر به شتاب و توسعه فناوری شود.

وی بیان کرد: از پیشنهادات افرادی که امروز و در جریان این نشست تماس گرفتند؛ استقبال می‌شود و همچنین راهنمایی‌های لازم برای رسیدن به نتیجه، به این افراد ارائه شد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: مقرر شد این افراد طرح‌های خود را به‌صورت مکتوب به سازمان تحویل دهند تا طرح و ایده‌ها در فرآیند ارزیابی قرار گیرند و اگر قابلیت اجرایی داشته باشند، به‌طور طبیعی مسیر خود را طی خواهند کرد.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در جریان گفت‌وگوی تلفنی امروز با هموطنان عزیز از چنین طرح‌هایی استقبال می‌کنیم، اظهار کرد: از این ایده‌ها به منظور توسعه و شتاب‌دهی در طرح‌های دانش بنیان، بهره‌مند خواهیم شد.

پاسخگویی مستمر در اولویت امور سازمان 

وی با اشاره به نوع دوم تماس‌هایی که در جریان نشست پاسخگویی بی‌واسطه اعضای هیئت دولت به مطالبات مردمی مطرح شد، گفت: این تماس‌ها شامل مسائل شخصی افراد و برخی از کارکنان بود که دستورات لازم برای حل مسائل و مشکلات این افراد صادر شد.

اسلامی درباره نوع سوم تماس‌های مردمی در جریان این نشست توضیح داد: این بخش شامل تماس افرادی بود که در ارتباط با سازمان انرژی اتمی با مسائلی مواجه بودند که خوشبختانه در مدت زمانی که این نشست برگزار شد، مسائل چند نفر از این افراد بلافاصله حل و نسبت به پیگیری سایر موارد نیز دستورات لازم به‌منظور رسیدگی صادر شد .

رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان با تاکید بر این که پاسخگویی به مشکلات و مسایل مردم فقط به این نشست‌ها محدود نمی‌شود، گفت: پاسخگویی به هموطنان به‌صورت مرتب جزو برنامه‌های بنده قرار دارد و در طول هفته پاسخگوی درخواست‌ها، مکاتبات، پیامک‌ها و پیام‌های مردمی که در سامانه ارتباطات مردمی ریاست سازمان ثبت می‌شود، هستم؛ این رویه به صورت دائمی بوده و این‌گونه نیست که ساعت مشخصی را شامل شود و اکنون هیچ صف انتظاری برای پاسخگویی به کارکنان و مسئولان وجود ندارد و ملاقات با بنده به عنوان رئیس سازمان به راحتی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *