نگاه ویژه نمایشگاه «مادر، نوزاد و کودک» به مسایل رفاهی، بهداشتی مادران

13:17 - 05 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۰۰۰۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
علی محتشم امیری مدیر برگزاری نمایشگاه «مادر، نوزاد و کودک» با بیان این که چنین رویدادی اهداف بسیاری را دنبال می‌کند، تاکید کرد: بی‌تردید توجه به مسائل درمانی، بهداشتیِ مادر، نوزاد و کودک، هدف اصلی این نمایشگاه است چرا که می‌تواند در بالابردن سطح اطلاعات مادران در برخورد و مواجهه با نوزاد و کودک و دوران بارداری و زایمان بسیار مثمر ثمر باشد و آموزش‌هایی که مادران در چنین رویدادهایی می‌بینند به ارتقای سلامت آن‌ها و جامعه کمک خواهد کرد

خبرگزاری میزان - طبق اعلام کمیته اطلاع‌رسانی این رویداد، وی با بیان این‌که در این نمایشگاه بسیاری از تولیدکنندگان محصولات کودک و نوزاد و متخصصان و فعالان این حوزه حضور دارند، در عین حال توجه به تولیدات داخلی و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان وعرضه‌کنندگان خدمات داخلی و خارجی این حوزه و ایجاد فضای رقابتی بین آنها، بازاریابی و بازارسازی را از دیگر اهداف مهم این نمایشگاه برشمرد.

دسترسی به مخاطبان هدف، ایجاد فضای تبادل نظر و همکاری‌های آینده در حضور هیئت‌های تجاری بین‌المللی، همچنین تبادل تجربه با سایر ارائه‌دهندگان کالا و خدمات از دیگر اهداف دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «مادر، نوزاد و کودک» است که مدیرعامل مجموعه «میلاد نور» - به‌عنوان کارگزار سازمان توسعه تجارت - به آن اشاره کرد.

به گفته علی محتشم‌امیری نمایشگاه امسال در سه بخش جداگانه «بهداشتی و پزشکی»، «وسایل کامل سیسمونی نوزاد» مانند مبلمان اتاق خواب نوزاد و کودک و وسایل خواب بچه و پوشاک و ... و «اسباب‌بازی کودک» با رویکرد تخصصی و صادراتی طی روزهای 2 تا 5 اسفند 1401 در سالن‌های جداگانه‌ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

او در همین حال اظهار امیدواری کرد برگزاری این نمایشگاه باعث ایجاد محیط رقابتی سالم میان تولید‌کنندگان و عرضه‌کنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات تخصصی کالای نوزاد، اسباب‌بازی و ملزومات بهداشتی مادران، نوزادان و کودکان شود و بتواند از طریق تبلیغات و بازاریابی، فرصت‌های شغلی مناسبی را برای تولیدکنندگان اسباب‌بازی و کالاهای مربوط و همچنین ارائه‌دهندگان خدمات این حوزه فراهم کند.

محتشم‌امیری همچنین ایجاد رونق اقتصادی در این حوزه تخصصی از طریق ایجاد پل ارتباطی میان تولیدکنندگان و مردم، همکاران و مسئولان، توجه ویژه به تولیدات و دستاوردهای داخلی و نمایش توانمندی‌های صادراتی این حوزه معرفی استعداد و خلاقیت نیروهای بومی را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

به گفته‌ی وی حضور هیات‌های خارجی در این نمایشگاه از کشورهای همسایه و گفت‌و‌گوها و رایزنی‌های تجاری و بازرگانی بین آن‌ها و شرکت‌ها و مسئولان ایرانی از برنامه‌هایی است که برای برگزاری هرچه بهتر دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «مادر، نوزاد و کودک» تدارک دیده شده است که امیدواریم این امر به تعامل و همکاری بیشتر با نشان‌های معتبر برون مرزی و ایجاد ارتباط سازنده میان تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات و بنگاه‌های اقتصادی بین المللی منجر شود.

مدیرعامل مجموعه «میلاد نور» همچنین توضیح داد کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی متعددی در حاشیه این نمایشگاه با هدف فراهم‌کردن فرصت یادگیری و آموزش مباحث علمی جدید در این زمینه برگزار می‌شود.

محتشم‌امیری همچنین به صورت فهرست‌وار از برخی گروه کالاهایی که در این ‌نمایشگاه عرضه می‌شود نام برد و توضیح داد: پوشاک نوزاد و کودک و همچنین پوشاک دوران بارداری مادر، محصولات و کالاهای سیسمونی، مکمل‌های غذایی، محصولات و کالاهای مربوط به حمل و نقل یا ایمنی کودک، کتاب‌ها و نشریاتی که خاص مادران و کودکان است و به آن‌ها اطلاعات ارزشمندی می‌دهد، خدمات مربوط به پرستاری و نگهداری از کودک و نوزاد، لوازم خانگی ویژه کودک و نوزاد، انواع اسباب‌بازی و وسایل سرگرمی کودکان، آموزش‌های خاص دوران بارداری، زایمان و تنظیم خانواده، لوازم بهداشتی و درمانی و همین‌طور شوینده‌ها، خدمات مراکز آموزشی و مهد کودک‌ها در رابطه با کودک و محصولات و کالاهای اتاق خواب نوزاد و کودک از جمله محصولاتی است که شرکت‌ها و موسسه‌های ایرانی در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

او همچنین از برگزاری بخش «اسباب‌بازی کودک» به‌صورت ویژه و با رویکرد تخصصی و صادراتی در این نمایشگاه خبر داد و یادآور شد این بخش امسال با نظارت «دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی» و با هدف حمایت از تولید‌کنندگان برگزار می‌شود.

«دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک» روزهای دوم تا پنجم اسفند 1401 از ساعت 8 صبح تا 15 در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *