زمان برگزاری انتخابات 9 فدراسیون مشخص شد

10:27 - 05 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۹۵۲۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی از برگزاری مجمع انتخاباتی 9 فدراسیون دیگر تا پایان سال جاری خبر داد.

خبرگزاری میزان - آرش فرهادیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری 9 مجمع انتخاباتی تا پایان سال جاری گفت: از 120 روز گذشته، با هماهنگی‌های انجام شده با وزیر و معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارتخانه، فرایند ثبت نام فدراسیون‌های ورزشی که دوره ریاست آنها به پایان رسیده بود طبق اساسنامه انجام شد و تمام موارد مربوط به انتخابات بر اساس مقرارت به انجام رسید.

وی افزود: همچنین کمیسیون تطبیق و شورای تجدید نظر نیز در خصوص این فدراسیون‌ها برگزار و اسامی کاندیدای پست ریاست فدراسیون و اعضای هیات رئیسه به نهادهای نظارتی جهت احراز صلاحیت ارسال و بنا بر مقررات قانونی تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی که با سرپرست اداره می‌شدند، مشخص شد. مجامع عمومی سالیانه برخی از فدراسیون‌ها نیز در کنار مجامع انتخاباتی، برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها ضمن اشاره به برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های گلف و اسکواش در چند روز گذشته بیان کرد: مجمع انتخابات فدراسیون شمشیربازی در 26 بهمن، دوچرخه‌سواری در 30 بهمن، قایقرانی در 4 اسفند، هندبال در 10 اسفند، هاکی در 14 اسفند، وزنه‌برداری در 15 اسفند، کاراته در 16 اسفند، ناشنوایان در 23 اسفند و ژیمناستیک در 24 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

فرهادیان با اشاره به برگزاری 2 جلسه با روسای فدراسیون‌های ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونان وزارتخانه، تا پایان سال جاری، گفت: در این جلسه مسائل مربوط به وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. همچنین در فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده نیز چندین مجمع انتخاباتی برگزار خواهیم کرد که متعاقبا اسامی و تاریخ برگزاری مجامع اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه حضور موفق ورزشکاران در بازی‌های آسیایی هانگژو و رسیدگی به فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شدند یکی از دغدغه‌های ما بود، وزارت ورزش و جوانان سعی کرد با برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها تا قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو شرایط را جهت حضور پررنگ ورزشکاران در مسابقات و برنامه‌ریزی‌های مدیریتی فدراسیون‌ها فراهم کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *