وزیر امور خارجه: آماده برگزاری اجلاس وزرای خارجه سیکا در تهران هستیم

22:28 - 04 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۹۲۵۱
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با دبیرکل سازمان «کنفرانس همکاری و اعتماد سازی در آسیا» (سیکا) تاکید کرد: ایران آماده برگزاری اجلاس وزرای خارجه سیکا در تهران هستیم.

خبرگزاری میزان – بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، عصر امروز، سه شنبه، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار «غیرت ساری بای» دبیرکل سازمان «کنفرانس همکاری و اعتماد سازی در آسیا» (سیکا) با وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران اهمیت ویژه ای برای سازمان سیکا قائل است و حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در اجلاس آستانه و حمایت از مصوبات سازمان سیکا حاکی از رشد همکاری هاست.

 وزیر امور خارجه کشورمان آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای میزبانی اجلاس وزرای امور خارجه کشورهای عضو سازمان کنفرانس تعامل و اعتماد سازی در آسیا ظرف سه ماه آینده  اعلام نمود.

در این ملاقات دبیرکل سازمان سیکا ضمن تاکید برای این که جمهوری اسلامی ایران از اعضای مهم سازمان کنفرانس تعامل و اعتماد سازی در آسیا است و در روندهای تصمیم سازی سازمان مشارکت سازنده ای دارد، اظهار داشت دبیرخانه سیکا پیشنهاد میزبانی اجلاس وزرای امور خارجه در تهران را گام مهمی ارزیابی کرده و با دید مثبت از این موضوع حمایت می کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: وزیر امور خارجه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *