مرمت آسفالت بزرگراه آزادگان به یک سال زمان نیاز دارد

14:33 - 03 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۷۰۵۶
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، گفت: عملیات مرمت روکش آسفالت بزرگراه آزادگان، به صورت مقطعی در حال اجرا است و به یکسال زمان نیاز دارد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مسعود حق لطفی در گفت‌وگو صدای شهر رادیو تهران با اشاره به مرمت روکش آسفالت بزرگراه آزادگان، گفت: روسازی بزرگراه آزادگان دارای مشکلات زیرساختی است که عمدتاً به دلیل ترافیک سنگین و تردد خودروهای با بار غیرمجاز رخ داده است.

وی ادامه داد: بهسازی اصولی عوارض گسترده خرابی و رفع مشکلات زیرساختی در بخش‌هایی از بزرگراه آزادگان نیازمند آن است که روکش آسفالت تا چند لایه مورد تراش قرار گیرد تا امکان دسترسی و مرمت لایه‌های تحتانی معبر فراهم شود.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، تثبیت بستر با سیمان، اجرای بتن غلتکی و در نهایت روسازی آسفالتی را یکی از راهکارهای موثر به منظور مرمت روکش بزرگراه آزادگان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج آزمایش‌های انجام شده این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک بالای بزرگراه آزادگان، پلیس راهور مجوز بهسازی را به صورت مقطعی، منفصل و در عرض کم صادر می‌کند و برهمین اساس پروژه مرمت آسفالت روکش آسفالت با روند فعلی پیش رفته است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، افزود: البته سرعت عملیات اجرایی تا حد ممکن افزایش یافته و امیدواریم که بتوانیم بزرگراه آزادگان را به زودی و بدون مشکلات موجود در اختیار شهروندان قرار دهیم.

حق لطفی با تاکید براینکه زمانبندی اجرای عملیات ترمیمی در بزرگراه آزادگان به دلیل عمق خرابی‌ها عمدتاً پس از اجرای عملیات تراش مشخص شده و از این رو قابل پیش‌بینی نیست، یادآور شد: تلاش کردیم ضمن همکاری با پلیس راهور تهران بزرگ، عملیات بهسازی را به صورت مقطعی و در ساعات پایانی شب انجام دهیم.

به گفته حق‌لطفی مرمت کامل روکش آسفالت بزرگراه آزادگان به صورت تقریبی به یک سال زمان نیاز دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *