ضرب و شتم دانشجویان معترض از سوی پلیس رژیم صهیونیستی

13:28 - 28 دی 1401
کد خبر: ۴۶۰۰۱۲۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
همزمان با تظاهرات گسترده دانشجویان در اراضی اشغالی، پلیس رژیم صهیونیستی اقدام به اعمال خشونت علیه آنها کرده است.

خبرگزاری میزان – در روزهای اخیر دانشجویان در سراسر اراضی اشغالی در اعتراض به تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی مبنی بر ایجاد اصلاح قضایی دست به تظاهرات زدند.

هزاران دانشجو در اعتراض به این طرح پیشنهادی کابینه رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند؛ این تظاهرات در دانشگاهی در قدس اشغالی، دانشگاه «تل آویو»، دانشگاه حیفا و ده‌ها موسسه آموزشی دیگر برگزار شد.

دانشجویان معترض در بیانیه‌ای اعلام کردند: ما دانشجویان، حاضر به سکوت در پرتو انحلال خطرناک سیستم قضایی نیستیم. این مبارزه برای آینده ما علیه کابینه‌ای است که مستبد بوده و دموکراسی را تهدید می‌کند.

به گزارش «جروزالم پست»، سازمان دهندگان این تظاهرات هشدار دادند: ما قلدری افسران پلیس اسرائیل و خشونت آنها را علیه دانشجویان به شدت محکوم می کنیم.

در جریان این تظاهرات که با سرگوب گسترده از سوی پلیس رژیم صهیونیستی مواجه شده، برخی از موسسات آموزشی در اراضی اشغالی آشکارا به دانش‌آموزان و دانشجویان اجازه دادند تا کلاس ها را برای تظاهرات ترک کنند.

رسانه‌ها و کاربران رسانه‌های اجتماعی تصاویر و ویدئوهای متعددی از خشونت پلیس رژیم صهیونیستی علیه تظاهرات کنندگان منتشر کرده‌اند.

برخی از این ویدئوها نشان می‌‎دهند که نیروهای پلیس اقدام به ضرب و شتم گسترده دانشجویان و دانش‌آموزان کرده‌اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *