رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امیری: با ساپینتو به دنبال شاد کردن دل هواداران استقلال هستیم

17:57 - 26 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۷۹۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
قائم مقام باشگاه استقلال گفت‌: تیم بسیار خوبی داریم و سرمربی، اعضای کادر فنی و بازیکنان همه تلاش خود را برای کسب بهترین نتایج و خوشحالی هواداران به کار گرفته‌اند.

خبرگزاری میزان - علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: بعد از مصاف استقلال و تراکتور در تبریز، شاهد یک هجمه به تیم بودیم و شایعات نادرست و غیر منطقی در مورد استقلال مطرح شد که صحت نداشت و نادرستی آن‌ها اثبات شد. فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره حمایت کامل و قاطع خودشان از سرمربی، کادر فنی و‌ بازیکنان را نشان دادند و استقلال با آمادگی کامل برای جام حذفی آماده شد‌ و نتیجه مطلوبی هم کسب کرد.

وی اضافه کرد: استقلال یک‌ باشگاه متحد، هماهنگ و یکدل است که همه اعضای باشگاه برای موفقیت آن تلاش می‌کنند. تیم بسیار خوبی داریم و سرمربی، اعضای کادرفنی و بازیکنان همه تلاش خود را برای کسب بهترین نتایج و خوشحالی هواداران به کار گرفته‌اند.

امیری در پایان گفت: ما به دنبال شاد کردن دل هواداران با سرمربیگری ساپینتو و تلاش بازیکنان هستیم و مطمئن هستیم که مجموعه باشگاه استقلال یک دل و متحد به موفقیت فکر می‌کند. استقلال تیم بسیار بزرگ، پرقدرت، با افتخار و نیرومندی است و با حمایت همه جانبه پیشکسوتان محترم و هواداران عزیز، ان‌شاءالله از بازی‌های آینده هم با سربلندی و موفقیت خارج می‌شویم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *