شهردار نیویورک: دیگر جایی برای مهاجران نداریم

16:32 - 26 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۷۸۱۱
شهردار نیویورک گفت که در نیویورک جایی برای اتوبوس‌های مهاجران که به پرجمعیت‌ترین شهر آمریکا فرستاده می‌شوند، وجود ندارد.

خبرگزاری میزان - شهردار نیویورک به شهر مرزی «ال پاسو» سفر کرد و گفت که در نیویورک جایی برای اتوبوس‌های مهاجران که به پرجمعیت‌ترین شهر آمریکا فرستاده می‌شوند، وجود ندارد.

به گزارش «یاهو نیوز»، «اریک آدامز» دموکرات، همچنین از دولت «جو بایدن»، رئیس جمهور دموکرات آمریکا انتقاد کرد و گفت: اکنون زمان آن است که دولت کار خود را در مورد بحران مهاجران در مرز جنوبی آمریکا انجام دهد.

سفر شهردار نیویورک به یکی از شهرهای مرزی جنوبی درباره موضوع مهاجران بی‌سابقه است.

اتوبوس‌های مهاجران توسط ایالت‌های جمهوری‌خواه به شمال آمریکا و به نیویورک و دیگر شهرها فرستاده می‌شوند. این موضوع باعث تشدید بحران مسکن در نیویورک و بدتر شدن بحران بی‌خانمان‌ها در شهر شده است.

سفر «آدامز» به ال پاسو پس از آن صورت می‌گیرد که او گفت هجوم مهاجران به نیویورک می‌تواند تا دو میلیارد دلار برای شهر هزینه داشته باشد، در حالی که این شهر در حال حاضر با کمبود بودجه بزرگ مواجه است.

در ماه‌های اخیر فرمانداران جمهوری‌خواه فلوریدا و تگزاس هزاران مهاجر را، که به دنبال پناهگاهی در آمریکا هستند، به شهرهایی که توسط سیاستمداران دموکرات اداره می‌شوند، از جمله نیویورک، شیکاگو و واشنگتن فرستاده‌اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *