توضیحات مهدی هاشمی‌نسب درباره نقل و انتقالات فولاد خوزستان

16:58 - 25 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۶۵۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان توضیحاتی درباره نقل‌وانتقالات این باشگاه ارایه کرد.

خبرگزاری میزان - فولاد خوزستان در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر با بدشانسی مواجه شد. مصدومیت چند بازیکن کلیدی دست نکونام را بست، به شکلی که در هفته‌های پایانی نیم فصل آنها با کمبود بازیکن مواجه بودند.

سرمربی فولاد بعد از برد این تیم در جام حذفی مقابل خوشه طلایی اعلام کرد 7، 8 بازیکن برای نیم فصل دوم نیاز دارند.

مهدی هاشمی‌نسب، مربی فولاد نیز درباره نقل و انتقالات باشگاه می‌گوید: نیم فصل بسیار سختی را سپری کردیم. به عمرم این شرایط را ندیده بودم. همه چیز علیه ما بود ولی خدا را شکر در هفته‌های پایانی نیم فصل به شرایط خوبی رسیدیم.

وی ادامه داد: واقعا ممنون بازیکنان هستیم ولی نیاز داریم بهتر و بهتر شویم. همانطور که نکونام گفت برای نیم فصل دوم باید بازیکن جذب کنیم. فولاد قرار است در سه جام بجنگد. ما تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان هستیم. ببینید تیم‌های آسیایی چه هزینه‌هایی می‌کنند.

مربی فولاد خوزستان تصریح کرد: الهلال و الشباب عربستان، الدحیل قطر و شباب الاهلی امارات که در این مرحله هستند، پول‌های کلانی خرج کرده‌اند و تا بن دندان مسلح هستند. قطعا نمی‌توانیم هم‌پای این تیم‌ها هزینه کنیم ولی حداقل باید ضعف‌های خود را از بین ببریم. در لیگ و جام حذفی هم بازی‌های سختی در پیش داریم.

هاشمی‌نسب تصریح کرد: به برنامه ما در شروع نیم فصل دوم نگاه کنید. با صنعت نفت، پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان بازی می‌کنیم که تک تک بازی‌ها دشوار است. باید سریعا کمبودها را جبران کنیم. کادر فنی مشغول بررسی است و با حمایت باشگاه انشالله خریدهای لازم را خواهیم داشت.

وی افزود: امسال پیش از شروع فصل فولاد را تحت فشار قراردادند و نوشتند هزینه کرده‌ایم. من همین جا به جرات می‌گویم 5 تیم لیگ‌برتر بیشتر از ما هزینه کرده‌اند. این را با مدرک اثبات می‌کنیم. در پایان فصل راحت‌تر می‌توانیم در این باره صحبت کنیم. منتهی باشگاه ما امسال بیشترین فشار را تحمل کرد و حتی گفتند فولاد کهکشانی است. خیر، ما کهکشانی نبودیم بلکه کهکشانی تیم‌هایی بودند که امسال رقم‌های هنگفتی خرج کردند.

در روزهای اخیر شایعات درباره لیست مازاد فولاد زیاد بوده است. دستیار نکونام در پاسخ به این شایعات توضیح می‌دهد: فعلا در حال بررسی هستیم. تا این لحظه تورس کاپیتان سابق اوساسونا و سعید واسعی را به خدمت گرفته‌ایم. در خط حمله شدیدا به بازیکن نیاز داریم. می‌دانید که در نقل و انتقالات نیم فصل گرفتن بازیکن واقعا سخت است. باشگاه‌ها داشته‌های خود را برای نیم فصل دوم حفظ می‌کنند و اجازه نمی‌دهند حتی بازیکن نیمکت‌نشین‌شان به تیم‌های دیگر برود چون می‌گویند نباید بگذاریم رقبا قوی شوند! ولی ما در فولاد چنین تفکری نداریم.

ممکن است ناچار شویم تغییراتی در لیست داشته باشیم و بعضی از بازیکنان دیگر کنار ما نباشند تا بتوانیم بازیکنان جدید به خدمت بگیریم. همین حالا لیست ما 4 جای خالی دارد ولی همانطور که آقای نکونام گفتند به 7،8 بازیکن نیاز داریم. قطعا اگر بازیکنی هم در ادامه همراه ما نباشد، نشان از ضعف فنی‌اش نیست بلکه مجبور هستیم در این شرایط در پست‌های مختلف توازن ایجاد کنیم. همه اینها منوط به جذب بازیکنان جدید است. فعلا شدیدا به دنبال جذب مهاجم هستیم.

هاشمی‌نسب در پایان خاطرنشان کرد: از ابراهیمی مدیریت کارخانه فولاد خوزستان و رادکیا مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که از ما حمایت کرده‌اند. امیدوارم بتوانیم با حمایت آنها بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *