رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نقش آفرینی موثر پلیس زن در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و برقراری امنیت

17:21 - 24 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۵۴۸۲
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: باید چهره واقعی پلیس زن معرفی شود، زن پاکدامن و نجیبی که در عرصه های مختلف برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و برقراری امنیت نقش آفرین و موثر است.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در همایش پلیس زن فاطمی با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و با گرامیداشت مقام زن و ولادت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ه) گفت: یکی از بخش های بسیار مهمی که در جامعه وجود دارد و به نوعی بیش از نیمی از جمعیت ما را تشکیل می دهند زنان هستند که باید به آن نگاه ویژه ای شود آن هم در جامعه که حرکت آن به سوی اقامه حکومت اسلامی و دینی است که تاکنون گام های بلندی در این رابطه برداشته شده است.

وی افزود: مجموعه پلیس نیمی از اساسی ترین ماموریت هایش برخورد با آسیب های اجتماعی است که کاری بسیار بنیادین و خطیر است که در انجام این مهم ضرورت دارد که از وجود زنان عفیف و پاکدامن استفاده شود .

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه باید الگوی درست، واقعی و عملیاتی و عملی از زن پلیس مسلمان و متعهد را به جامعه معرفی نماییم که این خود کاری بسیار بزرگ و سنگین است، عنوان داشت:ب اید چهره واقعی پلیس زن معرفی شود، زن پاکدامن و نجیبی که در عرصه های مختلف برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و برقراری امنیت نقش آفرین و موثر است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه بانوان پلیس ما باید در همه عرصه ها و ماموریت های خود با حجاب و عفاف حضور پیدا کنند ، گفت: مصداق و نمونه زن مسلمان، حضرت فاطمه زهرا (س) است همان بانوی عظیم الشانی که زمانیکه می‌بیند اسلام در خطر است تمام قد به میدان می آید و از اسلام حقیقی و راستین دفاع می‌کند و در این مسیر به شهادت می رسد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه باید بدانیم که مسئولیت و رسالت ما چیست؟ آیا این رسالت را به درستی انجام می دهیم، عنوان داشت: جهاد تبیین برای همه ما است و در مقابل خانواده و جامعه ای که در آن زندگی می کنیم مسئول هستیم و باید سهم و قدر خود را در این مهم ایفا نماییم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به جنگ تمام عیار دشمنان علیه اسلام و انقلاب، بیان داشت:از این جنگ تمام عیار ترکیبی و شناختی نباید غافل باشیم و همه ما وظیفه و تکلیف داریم.

وی با اشاره به اینکه همکاران خانم باید بزرگ و گرامی داشته شوند و این نگاه ما است ، عنوان داشت: زنان مسلمان ما در خیلی از موقعیت ها جلوتر از مردان هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *