هاشمی: با وجود مصدومیت در مسابقات داخل سالن دویدم/ فدراسیون هیچ حمایتی از من نکرده

7:45 - 25 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۵۱۳۹
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
عضو تیم دوومیدانی ذوب‌آهن اصفهان گفت: یک مصدومیت جزئی از ناحیه پا دارم، به هر شکلی شده در حال مدارا کردن با این‌ آسیب‌دیدگی هستم.

سجاد هاشمی در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری مسابقات دوومیدانی داخل سالن باشگاه‌های کشور اظهار داشت: همانطور که از اسم مسابقات پیداست باشگاهی است و به همین دلیل با قراردادی که با باشگاه داریم‌ حتماً باید مسابقه می‌دادم. یک مصدومیت جزئی از ناحیه پا دارم، اما به هر شکلی شده در حال مدارا کردن با این‌ آسیب‌دیدگی هستم.

وی افزود: البته درستش این بود که مسابقه ندهم‌، اما به دلیل اینکه مسابقات از حساسیت زیادی برای باشگاه‌ها از جمله تیم ذوب‌آهن برخوردار بود در لیگ برای تیمم دویدم. عملکردم خوب نبود و تنها دلیلش این بود که مدتی دچار آسیب‌دیدگی شده بودم، اما باز خداراشکر رفته رفته در حال نزدیک شدن به فرم خوبم هستم.

دونده دوی 400 متر در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای آینده دارد، عنوان کرد: هیچ برنامه‌ای برای آینده ندارم زیرا برنامه‌ریزی باید از سمت فدراسیون برای ورزشکاران انجام شود. فدراسیون هم روی من برنامه‌ای ندارد زیرا تا به حال هیچ کدام از اعضای کمیته‌های تخصصی، مدیریت و حوزه فنی با من‌ تماسی نداشته‌اند. قطعاً در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا شرکت‌ نخواهم کرد.

هاشمی با اشاره به اینکه هیچ حمایتی بعد از عملکرد خوبش در آسیا از او نشده است، اضافه کرد: تا الان از من‌ حمایتی نشده و حدود یک سال است پس از حضور عالی در مسابقات و نفر نخست رنکینگ آسیا، فدراسیون دوومیدانی پس از آن هیچ برنامه‌ای روی من نداشته است.

عضو تیم دوومیدانی ذوب‌آهن‌ اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن باشگاه خوبی است و حمایت‌ها از سمت این باشگاه در قبال ورزشکاران عالی است. ما هم با دیدن این موارد تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم نتیجه زحمات مسئولان باشگاه را به بار بنشانیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: دوومیدانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *