رونمایی از مشتری جدید مسی با پیشنهادی نجومی

9:10 - 24 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۴۶۹۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
طبق اعلام روزنامه مارکا علاوه بر الهلال عربستان الإتحاد هم برای جذب مسی اعلام آمادگی کرده است.

خبرگزاری میزان - بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر عربستان گمانه‌زنی‌ها درباره پیوستن لیونل مسی به یکی دیگر از تیم‌های حاضر در لیگ عربستان بالا گرفت به طوری که رسانه‌های سعودی از الهلال به عنوان مشتری جدی فوق ستاره آرژانتینی فوتبال جهان نام بردند، اما این تمام ماجرا نبود و اخیراً یک تیم دیگر نیز با پیشنهادی نجومی خواستار جذب مسی شده است.

باتوجه به پایان قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در تابستان، CNN مدعی شد این ستاره آرژانتینی قصد ندارد قراردادش با پاریسی‌ها را تمدید کند و در نظر دارد چالش جدیدی را در لیگ عربستان و در جدال با رونالدو داشته باشد.

در حالی که هواداران الهلال بزرگ ترین و پرافتخاترین تیم عربستانی بی صبرانه منتظر جذب لیونل مسی هستند، سران این باشگاه عربستانی رسما با این بازیکن وارد مذاکره شده‌اند و پیشنهاد نجومی ۳۵۰ میلیون یورو در یک فصل را به مسی داده‌اند.

البته روزنامه مارکا اعلام کرد که الهلال تنها مشتری مسی نیست بلکه الاتحاد هم برای جذب این فوق ستاره آرژانتینی اعلام آمادگی کرده است و حاضر است که ۳۵۰ میلیون یورو برای جذب این بازیکن پرداخت کند.

مارکا البته اعلام کرد که مسی با پاری سن ژرمن برای تمدید یک ساله قراردادش به توافق رسیده است و به احتمال خیلی زیاد یک فصل دیگر در تیم باقی خواهد ماند با این حال باشگاه‌های عربستانی امید خود را به جذب این بازیکن از دست نداده‌اند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *